Batude Novi foji, broj 64 28.7.2008 10:46

Don Vinko, Adriano i Iride

Don Vinko Puljić od 1. kolovoza više nije raški župnik. Kontroverzni raški svećenik, rodom iz Hercegovine, nakon tri godine provedene u najmlađoj istarskoj župi, seli se u Štinjan kraj Pule, a novi raški župnik postat će vlč. Josip Zović, koji je do sada službovao u Motovunu. Iako u crkvenim krugovima, a i sam don Puljić tako govori svakome tko ga pita za premještaj, kažu da su selidbe svećenika iz jedne župe u drugu uobičajene, pa čak i nakon samo tri godine, ne mogu se oteti dojmu da je preseljenju don Vinka Puljića kumovao i njegov osebujan i provokativan stil.

Jer zašto bi ga Crkva, u protivnom, selila baš sada kada župa Raša nikada u povijesti nije imala tako bogat duhovni život. U mjestu koje je desetljećima zaziralo od crkve i svećenika don Vinko je uspio animirati vjernike kao nitko prije njega, pokrenuo nadaleko hvaljeni zbor Kerubini, dvaput organizirao posjet karizmatičnog Zlatka Sudca, a značajan je i njegov doprinos oživljavanju duhovnog života misom za mlade u Podlabinu. Svojom karizmom u crkvu (kršćansku) čak je uspio privući i djecu bošnjačke nacionalnosti, što je uspjeh kojim se Crkva sigurno neće javno hvaliti, ali će njeni visoki crkveni dostojanstvenici zbog toga sigurno «po tiho» likovati.

No, don Vinko Puljić je mogao utjecati na mnogo toga, osim na svoj temperament. Zbog svog osebujnog stila, koji su mnogi Labinjani i Rašani smatrali pomalo agresivnim, don Vinko si je u ovom kraju uz brojne prijatelje priskrbio i mnoge neprijatelje. Koliko god je u jednom dijelu javnosti bio obožavan, kao niti jedan svećenik do tada, toliko je kod jednog drugog dijela bio skroz neprihvatljiv. No, osobno ne vjerujem da ga je biskup «prekomandirao» zbog mišljenja te druge grupe ljudi. Prije će biti da je njegov stil počeo smetati i nekim njegovim kolegama svećenicima na Labinštini.

Naša sredina očito nije spremna prihvatiti ljude koji po bilo čemu odskaču od main stream ponašanja. To je, vjerojatno prekasno, shvatio i don Vinko Puljić. To, nažalost, nikada neće shvatiti Adriano Kiršić. Koliko god on ponekad bio u pravu, način na koji se tobože «bori za pravicu» potpuno je pogrešan, kontraproduktivan i promašen. U zadnja tri mjeseca pokušao je pokrenuti tri medijske akcije i sve tri su doživjele fjasko. Svaki put se morao pomiriti sa, za njega, poraznom činjenicom da mediji i javnost uopće nisu zainteresirani za njegove provokacije. Pokušaj da od štrajka glađu Vilima Filipovića napravi nacionalni medijski događaj potpuno je propao, potom je svoje kapacitete upregnuo u potporu Ivanu Perku, kojem se prijetilo zatvaranjem rezervata magaraca «Liburna». I ta je priča tek rijetke u Hrvatskoj zaintrigirala.

Njegov posljednji performance također je doživio debakl. Politička kampanja «Demetlika ja te volim», s kojom je posjetio nekoliko istarskih gradova, nikoga nije zanimala. Iako se on nadao da će ga tijekom čitave istarske «turneje» u stopu pratiti kamere HTV-a, RTL-a i Nove TV i da će završiti najmanje u «Istrazi» Roberta Valdeca, uz nekoliko kratkih osvrta u dnevnim novinama, redovno ga je pratio samo portal «Barkun», čiji je Kiršić labinski dopisnik. Inače, za one koji ne znaju, Kiršić je kampanju pokrenuo kao pokušaj odmazde nakon što mu Grad Labin nije izdao dozvolu za štand u Rapcu, a dozvolu nije dobio, što je posebno zanimljivo, jer se lani nije htio javiti na natječaj, već je čitavu godinu prodavao ilegalno. Naravno, da su mu gradske vlasti izdale dozvolu za štand, sve to zbog čega sada optužuje Demetliku, uopće mu ne bi smetalo.

Kada već spominjem Kiršića koji promašenim metodama vodi unaprijed izgubljenu bitku, ne mogu a da ne komentiram izjavu pićanske ekološke aktivistice Iride Vidaković na godišnjoj skupštini NK Potpićan. Ona je tada, naime, u ime roditelja djece koja treniraju nogomet u NK Potpićan zaprijetila da će se sva djeca ispisati iz kluba ukoliko klub prihvati sponzorstvo Rockwoola. Gospođa Iride bi valjda radije da se djeca skitaju po Potpićnu nego da igraju nogomet. Jer teško da će igdje drugdje moći igrati s obzirom da iz pouzdanih izvora znam da su Rockwoolove donacije već primila dva velika nogometna kluba na Labinštini, a uskoro će ih primiti još neki.

Uostalom, po tom kriteriju trebalo bi zatvoriti sve sportske klubove na Labinštini jer teško da bi mnogi od njih opstali bez donacija TE Plomin, Holcima ili Istarske tvornice vapna, od kojih su barem dva veći zagađivači od Rockwoola. Usput, podmladak NK Potpićna čitavu je sezonu igrao u dresovima Rockwoola (ekolozi očito ne odlaze na utakmice), a i općinska donacija NK Potpićnu, koji inače iz proračuna Kršana prima više nego NK Rudar iz labinskog proračuna, sigurno ne bi bila tako velika da se taj isti proračun najvećim dijelom ne puni od ekološke rente TE Plomin.

28.7.2008 (16:16) E Eleonora, se vidi da si pragmatična i da imaš(ili imate) čuda sličnosti s A.Kiršićem.Ajde reci, ako nije neki problem, koliko vam je Rockwool iskeširao, da ga ovako zaplotnički tretirate.Da vas Rockwool ni financijski obradi, vi bi sigurno donacije Rockwoola vidili u drugoj dimenziji i bite te stvori nazvali pravim imenom a ovako, dok čitan te morbidne poruke ,osjećam se kao va informativnen bordelu, a baš san ti pohvolit ovu kolumnu perke si u početku kolumne genijalno elaborirala Puljića i Kiršića, ali oni vjerojatno ti nisu zamutili pogled s kakovim šuštavim predmetima. (nehlebinac)

28.7.2008 (16:33) U "Istragi" Roberta Valdeca uskoro ćete moći pratiti i gosp.Eleonoru .

28.7.2008 (17:11) Dragi gospodine od 16.16 sati ako je kome ovdje zamućen pogled onda si to ti i ekipa koju podržavaš. Eleonora je samo otvoreno i javno rekla ono što mnogi (naročito u Potpićnu) misle ali se ne usude javno reći. Apsolutno se slažem s njenim stavom o Iride Vidaković. Makni se malo od svog kompjutera i idi među ljude pa ćeš vidjeti što zaista misle o Iride, Matildi i Đurovički.

28.7.2008 (17:42) "Eleonora je samo otvoreno i javno rekla ono što mnogi (naročito u Potpićnu) misle ali se ne usude javno reći..." Gospođo,Eleonora ja ne znon ni Iridu ni Đurovićku i ni bitno to ča judi misle za njih.Važno je samo ono ča judi misle o Rockwoolu.Ja sam svaki don s timi judi i znon da su 90% protiv Rockwoola i iznanadi san se kad san vidi da su protiv i judi ki tamo povremeno ali stalno delaju. Covik ka je tamo dela mi je reka:"Ja, sada se more dihat ali une dneve kada je dimilo , je bilo za krepat". Gospođo,Eleonora pa vidili ste anketu na barkunu, bilo je preko 80% protiv a vi i dale pišete "teledirigirano". Otprite vi svoju anketu pa ćete imat sejni rezultat, ako bude korektna. A kako objašnjavate da ste va zadnjen broji, kada ste pisali o selu Orihi, i kao fusnote prikačili "web komentare", kako je moguće da su si komentari bili za Rockwool? Ca je previse, je previse.

28.7.2008 (18:15) Kad će "Novi foji" na netu počet izlaziti isti dan kad i štampano izdanje???? 2bami

28.7.2008 (18:23) Novi foji na netu izlaze svaki dan. (Admin)

29.7.2008 (4:55) a kako se pretplatit na on line izdanje? valjda ste stavili reklame preko

31.7.2008 (12:51) Na početku samo da pohvalim ili dam mali kompliment za novo "izdanje" dobro izgledaš na novoj slici.A sada kritika ne za izgled nego za pisanje .Što se tiče tog Puljića mnogo si u pravu, jedan svećenik koji drži do crkve je više skroman , ne nameće drugima agresivno svoje mišljenje što je ovaj bogami radio,čak se često javljao kao da je neki muzičar ,koliko se sjećam i komentirao je ovdje na članke i ima mnogo još stvari koje je po meni krivo radio ali to je druga priča nek se njim bave njegovi kolege,kao i s onim svećenikom iz PIćna(spomenut je opet zbog hvalospjeva rockwoolu na vašim stranicama komentar od Smilovića).Za Kiršića si napisala isto mnogo,pa sličan tekst može se nadovezati i na Remzinu kolumnu .Ne laje pas zbog sela ......... ? Ukoliko i jeste istina za taj štand,a može biti,slično je bilo i za zatvaranje vode Kiršiću a i za "izmišljeno suđenje" .A i vama se sudilo koliko je poznato .U pitanju zatvaranja vode nitko nije odgovarao zbog nenaplaćivanja zateznih kamata ,nitko nije dao ostavku ali Kiršić je i dalje pisao na tu temu .VI NISTE ,niti ste tražili nečije ostavke mada se sjećam da si ti upravo spomenula u ovoj kolumni kako direktor vodovoda koristi službeni auto i ima "tajnu plaću" i to onu managersku ? U svijetu plaću menadžera odlučuju njegovi rezultati poslovanja i njegovu dioničari . I tada nitko nije reagirao sve je isto kao i lani moglo bi se otjevati .Da bi stvar bila još bolja primljen je "sposobni konobar" da bude direktor komunalnoga .O tom imenovanju ,kao i o neimenovanju Valtera Poropata ,znali su prije Labinjana ljudi koje uopće ne žive u Labinu,i to nisu bila nagađanja nego "živa istina" .Ako sve ide po zakonu i s javnim natječajem kako je to moguće ? Dali je dovoljno ući u IDS i vrata su ti širom otvorena onima koji ne uđu "zabranjen ulaz " kao u kafićima onako zabranjen ulaz "psima" .Jer vlasti smo svi koji ne misle kao oni psi,samo su oni "čistokrvni",sličnu ideologiju je provodio i "austrijanac soboslikar" ? A Valteru za mir u kući je ponuđena "Irena" i sada je i u Odboru Luke Bršica,ali zna se da ga Demetlika nije htio ni pod koju cijenu pod svoje pa makar i Nino pao zbog toga.Upravo je taj potez trebao da sruši vlast u Labinu ali čudno je da nije.Neke alternative izgleda nema na vidiku,svima odgovara postojeće stanje svi su dobro uhljebljeni a ako nisu BIĆE ! I zato u Labinu i ne postoji neka opozicija jer ovako im je bolje,nitko na njih ne upire prstom i kritikuje a vlasti je isto dobro je zna da opasnosti nema ,od prazne puške je teško poginuti,slikovito naravno .I tako KIršić piše ,možda zbog štanda ali i vi ne pišete zbog nekog interesa jer kako sami kažete NE LAJE PAS .........? Ni Remzo ne piše besplatno ,zna se mnogo toga kako se financiraju stranice i sve oko toga.Nekih velikih tajni u Labinu nema,ali postoji ona slatka "tajna" koja se zove (nedaj drugima da čita moja ljubavna pisma) a to u prevodu znači da VLAST RADI PROTUZAKONITO ,jer ne daje javno na uvid troškovnike Grada i općenito ne odgovara na upite građana , troši zbog toga javni novac megalomanski ali zbog toga ne odgovara nikome jer toga kao da ni nema ako nema pristupa dokumentima.Zadnji slučaj financije propalog koncerta .I nikad nitko nije nizašto odgovoran .Dali zbog takvog mišljenja o takvoj vlasti moraš izgubiti na javnom natječaju neki štand ili imamo svi pravo na svoje osobno mišljenje ? Elenora je subjektivno sagledala problematiku pokušajući Kiršićeve akcije okarakterizirati kao propale ,ali ujedno nigdje nema ni riječi što treba sa "okrivljenicima " ako se tako mogu nazvati oni koji su promovirani u istoj akciji .ŠTO S NJIMA ? Ako se naravno dokažu neke radnje,ali TKO DA IH DOKAŽE ? Možda sudija kojem je neugodno da sudi poznatim osobama ili poznanicima i prijateljima ? Pošto je Eleonora mudra osoba , stala je na stranu jačega , naravno , pobjednička strana je uvijek bolji izbor jer onaj tko drži vlast,policiju i sudstvo pod sobom je ipak bolji izbor nego netko tko ni štand ne može da osvoji ? Ali gdje je tu novinarstvo ? Iz istog se razloga u bivšoj državi navijalo najviše za "#zvezdu" kao sada za "dinamo" ili slučajevi susjednih zemalja.Svi vole biti na pobjedničkoj strani jer ipak je bolje svake sedmice slaviti uz svoj tim i osjećati se dio tima nego onako "luzerski" gubiti već "treću utakmicu za redom" poput Kiršića , kaže lijepa Elenora i novinarski si ZABIJE TAKAV AUTOGOL , da ga ni Dinamo ni Zvezda kad bi se i udružili ne mogu ispraviti do kraja utakmice .Nešto slično je uradio i kolega njen ovdje N.Č. kad je ušao u raspravu s nekim komentatorom ovdje i izjavio da on nije potpisnik peticije protiv "R" te ako njegovo ime i stoji tamo da samo govori kako je ta peticija "priča za sebe" i dovoljno govori o samoj sebi ? Tu Foji evo dvaput daju sebi autogol.A pozadina je jednostavna,prije početka rada "R" sve snage političke, medijske moraju da pušu u istu stranu,inače nema love za oglašavanje .Dali netko normalan vjeruje da jednom "R" stvarno treba reklama u Fojima ili bilo kojem hrvatskom mediju ? Pa to je kao da se "coca-cola" reklamira u rockwool.info ili pićanskoj kronici .UZ to što su dali reklamu ovdje svima su podjelili pozive direktno u poštanske sandučiće,a i dijelio se rockwool.info kao i "istra news" u svakome je bila jedina zadaća.Promocija "R" i priprema za početak proizvodnje .Začudo nigdje od njih nisam čuo da "pas" laje samo zbog toga što je izgubio štand(pardon za naziv osobi na koju se misli),ali nadam se da je poruka shvaćena .A Čakić naravno ne staje na stranu naroda(ako je istina da je većinski narod protiv zagađivača) a ako nije istina zašto vlast ne raspiše referendum ? A kao novinar koji ovisi po pravilu o prodaji lista i svojim čitaocima ,možda je bolje biti kritičan i na strani onih koji kupuju "Foji",ili su te brojke nebitna u poslovanju stavka jer ima dovoljno "coca-coli" koje redovno uplaćuju za "slikanje" ovdje ali ne i pisanje ? Inače u Pićnu se tek nakon uljučivanja u rad "naše zemlje" počelo pisati o nezakonitom radu dječjeg vrtića.Da je slučaj bio prije,pisala bi sada Elenora da i tamo "pas" laje samo zbog sela,zar ne lipa ? Što se tiče djece i sporta ,mogu djeca igrati i bez dresova a biti sretna i zdrava,ali sada u ovo vrijeme kapitalizma sve se gleda samo kroz novac,pa tako i ova tema na kraju.Što će djeci čisti zrak kad uz "nike dresove" mogu dobit rak ? Dali će ga dobit ili neće nije toliko bitno ali čudno je kako se mediji u Istri ponašaju,upravo plaćenički .Po Elenori ako želiš pisati kontra ili objektivno moraš sagraditi naprimjer bespravno kuću uz more a vlast ti je mora srušiti pa onda imaš razloga da pišeš onako kao bi inače trebao .I poruka Čakiću,evo ja se potpisujem po prvi puta sa Nenad Čakić,što ne govori o tome da ste vi loši,ili da ste u kur..,možda samo rupa u sistemu,kao što kod vas postoji naprimjer rupa da se može ukucavati glasove u anketama više puta i slične stvari.I ubuduće ne ocjenjuj stvari površinski ako se smatraš novinarem ,moj ti je prijateljski savjet .I ne treba mi odgovor da ćete vi obrisati ako se potpišem (N.Č.)i na anketi se može ako to neka osoba zatraži i misli da se njeno ime zloupotrijebilo .Pozdrav i nismo svi baš izgubili štand da mislimo drugačije lipa Eleonora .

1.8.2008 (9:40) ...12:51, svaka čast - 99,9% pogodak u sridu! a onih o,1% - n-fovci nisu nikada bili novinari, iako oni to silno žele. jednostavno nemaju novinarskog profesionalizma, nego oportunizma i kvazinovinarstva. no nije na meni da sudim i prosuđujem druge kao što je to činio indoktrinirani vele(za mene nisko)časni don vinko, koji je djeci i mladima krao ideje i pjesme. vinko drž se i zadržavaj svoje (ne)svjetonazore za sebe, a prodikuj sebi samom i takvim sličnima kao što si ti. eleonora članak ti je, iako jednostran i tjeran profitom kao uvijek dobar. za kiršića se može reći samo jedno: "labinski don kihote" kojemu su despot tulio i ids-ovci, kao i sdp-eovci vjetrenjače! adriano mani se čorava posla i drži se one stare: "govno smrdi tako i tako a ako ga čačkaš, e onda će smrdijeti još više!"

1.8.2008 (10:4) Piše ovaj "nf-ovci nisu nikada bili novinari, iako oni to silno žele. jednostavno nemaju novinarskog profesionalizma, nego oportunizma i kvazinovinarstva", a onda dvije rečenice dalje piše "eleonora članak ti je kao uvijek dobar". Ovo je očiti sindrom podvojene ličnosti, ha, ha.

1.8.2008 (14:36) ...ma nije a niti su psihoze kao možda kod tebe...pa zar joj, iako nije po struci novinar, nije članak dobar?

1.8.2008 (14:48) Istina, članak je jako dobar, potpisujem ga.

2.8.2008 (16:17) Uovom gradu ne prolazi poštenje i to je svima jasno.

2.8.2008 (16:20) Opozicija je nikakva ,u gradu uz Tulija same žene živio Labin ovo je naša slika sadašnjice.

2.8.2008 (16:28) STALNO PRIČAMO O Rokvulu Plominu mlati se prazna slama i sve nam se nameće bez ikakvog problema .Ljudi su pasivni kao da se to negdje drugdje dešava .Možda bi trebalo reći riječ dvije i o toj famoznoj lući u Rapcu o kojoj se priča u cijeloj Istri.

3.8.2008 (8:32) Ja samo još da žena bude direktorica vodovoda .Nima se kega drugega stavit.Mladi školovani neće u politiku .Tj naće imat posla sa vladajućom kamarilom .

3.8.2008 (12:14) i ča bi falilo da žena bude direktorica vodovoda?

4.8.2008 (12:14) Ča misliš,pošto Eleonora ni novinarka po struke,forši bi mogla bit nova direktorica vodovoda?

4.8.2008 (13:1) Eleonora je vrlo sposobna žena i mislim da bi bila uspješna direktorice svake firme a ne samo Vodovoda.Za razliku od nje neki njezini labinski kolege nisu bili u stanju voditi ni obične suvenirnice.

7.8.2008 (7:48) Eleonora navodi."što je posebno zanimljivo, jer se lani nije htio javiti na natječaj, već je čitavu godinu prodavao ilegalno." Ukoliko je to točno onda to samo posebi govori više o vlastima nego o samom Kiršiću. Jesam li ja onda koji sam legalno sve platio uistinu budala? Tko če snositi odgovornost za to da Kiršić nije pravovremeno kažnjen? Nitko! nikada! To je slika društva danas juče i (nažalost) sutra. Sve to i je razlog da se novinarstvo u Istri svodi na "novifojizam" i da sve to prolazi pored naroda utonulog u svoje probleme, Organi su korumpirani i nesposobni a pojedinac je nemočan i pomiruje se nastalom situacijom. Cilj pojedinca je pronaći naćin da se i on dodvori kakvom lokalnom moćniku nebi li ugrabio koju mrvicu za sebe. U današnjem svijetu je upravo novinarstvo to koje se bori protiv uspavane ili nesposobne administracije i državnih aparata, prisiljavajuči iste na koliko toliko poštivanje protokola. Nažalost takvi novinari osuđeni su (rijeđe) na kratku slavu ili (češče) na ignoriranje od strane svega i svačega

8.8.2008 (2:47) i ča bi falilo da žena bude direktorica vodovoda? Vero nebi falilo pizdo vodi.

8.8.2008 (3:52) Vjerovatno bi i tvoja renta bila manja da ti te firme ne kupuju Novi Foji. (ruka ruku mije guzu obadvije)

8.8.2008 (3:57) Neka bog blagoslovi župu koja dobije Pulića za svećenika. Bože usliši nas

8.8.2008 (8:6) Odgovor 3:52 - Novi foji se ne prodaju po firmama, već isključivo u kioscima i marketima. (Uredništvo)

12.8.2008 (17:45) Mnogo Labinjana ne samo da su homofobi u svoj svojoj latenciji nego su i šovinisti!Tuci i udri slabijega,to je moto većine u zajednici.Pa zar je onda čudno što su psihoze u porastu?

13.8.2008 (8:5) Da li se radi o slabijem,ili je tek situacija da netko upravo u svojoj momentalnoj poziciji može razapet onog drugog?I misleći da je uspio,naslađujući se tuđom nezavidnom situacijom,kad ono kolo sreće vrteći se okreće.

16.8.2008 (16:37) Eleonora je lijepa i pametna a ono što mi se najviše sviđa je da stoji iza svojih stavova imenom i prezimenom.

17.8.2008 (9:24) Piši malo kako je Cucurinn zaustavio rasprodaju Hrvatske .

19.8.2008 (9:49) Dobro je napiso onaj ka je reka da je Tulijo se stori da Valter ne bude blizu va općine ali je žbaljo, ma zamislite malo konobara je stavi u komunalno, ja ta je lepa. Ali koliko ja poznon Valtera brzo će se vidjet promjene na bolje va luke Bršica.

19.8.2008 (14:11) Eleonora nije mi jasno, nakon toliko godina aktivnog i dobrog pisanja, kako to da netko poput tebe ne dobije nagradu grada Labina? Zašto se ljudi poput tebe ne nađu na listama?

19.8.2008 (15:21) Najlipča i najštabileja giornalistica je Eleonora i njoj ne rabi da je neki pofoli jedon put na leto.

19.8.2008 (15:58) Brižne sirote, a pogotovo vi ki blatite ljude kima je stalo do svoje dice. Ja ne shvaćam kako glupih ljudi ima na ovom malom dijelu Zemlje kad bi se za 100 000 kn prodali multinacionalnoj kompaniji. BRIŽNI. Živili smo prvo bez Rockwoola moremo i sad. Prvo smo anke igrali nogomet, a ne verijen da bez šoldi od Rockwoola ne moremo opet igrat. Ionako niki neće u reprezentaciju, jer se raprezatativci i veliki sportaši ne rađaju u obilju nego isplivaju iz blata i to svojim trudom i talentom, a ne zahvaljujući prljavom novcu neke multinacionalne kompanije. Ako voliš nogomet ili bilo koji sport, bi će ti važno uživanje u tom sportu, a ne gledanje gdje ćeš pokupit lovu. Lova se stječe radom (i to poštenim radom), znojem i mukom.. a ne trčkaranjem po zelenim terenima. Da je to tako danas bi svi bili DAVID, RONALDO... ali ljudi moji... .zaboravite na to...

19.8.2008 (23:54) Poštovana gospođo Eleonora Vlaćić ! U prošlom broju vaših novina , u uvodnoj kolumni „batude“ pod naslovom „ Don Vinko, Adriano i Iride“ stavili ste me u vrlo negativan i potpuno netočan javni kontekst vašeg komentara, koji je općenito površan i tendenciozan, valjda s ciljem skretanja pažnje čitateljima na neke nebitne činjenica, kako se narod ovdje ne bi bavio ozbiljnim temama koje determiniraju njihovu egzistenciju i budućnost. Želim ovdje javno popraviti sve vaše netočne navode iz tog tekst u cilju točnog i preciznog informiranja svekolike javnosti. 1. Što se tiče Udruženja obrtnika Labin i javnog praćenja štrajka glađu Vilima Filipovića tamo, zbog kršenja njegovih osnovnih građanskih prava od strane samozvanog rukovodstva u Udruženju obrtnika Labin treba reći sljedeće: Javnosti je jako dobro poznato zbog čega je Filipović prosvjedovao i ta priča još suštinski nije ni započeta. Meni je osobno poznato da je samozvani tajnik pri Udruženju obrtnika Labin Arduino Golja lažirao izbore u labinskim obrtnicima u listopadu 2006. kada je sazivao izborne skupštine sekcija pri Udruženju obrtnika Labin u svojoj kancelariji od 20m2 sa namještajem za 350 ljudi. Nažalost živimo u tragičnom vremenu gdje se u Labinu dnevno krše ljudska prava pa zapisnike sa tih lažiranih sjednica Udruženja obrtnika Labin do danas još javnost nije vidjela, jer taj isti Arduino Golja ne daje tu javnu dokumentaciju javne udruge labinskih obrtnika na javni uvid, kao što se ne može dobiti ni revizijsko izvješće HOK-a o poslovanju Udruge obrtnika Labin na javni uvid. Sve što je učinjeno protuzakonito u Udruzi obrtnika Labin proteklih godina je sa svrhom raspolaganja proračunom labinske Udruge obrtnika od cca 0,6 milijuna kn. godišnje, od čega se u godini 2007. 68,5% tog iznosa potrošilo za plaće dvoje zaposlenih u labinskoj obrtničkoj Udruzi. Foji su proteklih mjeseci skretali pažnju sa te problematike i na način da su objavljivali intervjue sa samozvanim predsjednikom labinske Udruge obrtnika Narčizom Smokovićem i isto toliko samozvanim, već spomenutim Arduinom Golja. Dugoročne posljedice svega toga negativnog što se dešavalo u labinskoj Udruzi obrtnika snositi će labinski obrtnici. Treba još samo istaknuti da su svi osim jednog predsjednika po sekcijama labinskih obrtnika podnijeli ostavke na svoje funkcije u labinskoj udruzi obrtnika i da je na posljednjim izbornim skupštinama prisustvovalo manje od 8% članstva, što govori o legitimnosti sustava…?? 2. Što se tiče navoda o rezervatu magaraca „Liburna“ gospodin Ivan Perko postiže zapažene i priznate rezultate sa svojim projektima i nastojanjima za očuvanje izvornih pasmina magaraca sa ovog područja. U ovoj godini primio je prestižno priznanje i nagradu Ministarstva kulture RH za svoj konkretan projekt, javno su mu priznanje uputili predstavnici veternarske struke iz Slovenije sa otvorenom javnom ponudom da može svoj rezervat magaraca preseliti na područje Slovenije, gdje će biti u svakom trenutku prihvaćen i primjereno tretiran. Naravno da gospodin Perko nema takve planove, iako će se suradnja sa susjednom Slovenijom konkretno nastaviti. Rezervat „Liburna“ se širi na otok Cres a idući mjesec na području rezervata „Liburna“ na Most Raši održati će se međunarodni kamp „Crvenog križa“ gdje će boraviti predstavnici zemalja iz čitavog svijeta. Valjda jedini koji gospodinu Perku ne upućuju čestitke i priznanja za njegov rad su predstavnici lokalne Općine Raša na čijem teritoriju se rezervat „Liburna“ nalazi. Novinarstvo „Novi foji“ može istražiti zašto je to tako i o tome objektivno izvijestiti javnost. 3. Što se tiče moje opće antikorupcijske akcije „Demetlika ja te volim“ ona se pokrenuta zbog činjenice što labinska gradska vlast krši osnovna ljudska prava građana tako što ne daje javnu gradsku dokumentaciju na javni uvid građanima, tj. labinska gradska vlast kontinuirano krši zakone. U ovom slučaju sporna je konkretna transkacija u kojoj je gradonačelnik Labina Demetlika prodao svom službenom gradskom vozaču Borisu Čekadi protuzakonito neposrednom nagodbom gradsko zemljište na kome se nalazi „njegova kuća“ u samom centru Rapca, na 30 metara od mora, po cijeni od 13.327,00 € , na osnovi prethodne „stručne procjene“ gradskih djelatnika da novosagrađena dvokatna kuća sa apartmanima, koju je tamo sagradio Čekada, vrijedi ukupno 33.655,00 € tj. cijela kuća i zemljište na kojoj se kuća nalazi vrijede ukupno fantastičnih 46.982,00 €., koliko zapravo vrijedi stan u labinskoj peterokatnici od 50m2 sagrađen prije 40 godina. Prema tome postoje opravdane sumnje da se ovdje radi o konkretnom „grijehu struktura“ tj. organiziranom kriminalu i korupciji u samom vrhu labinske izvršne vlasti. Opća antikorupcijska akcija „Demetlika ja te volim“ ima za cilj o tome izvijestiti svekoliku javnost i institucije sistema. Do sada, na otvoreni apel za borbu protiv kriminala i korupcije u primjeru labinske ukradene kuće u Rapcu nisu se odazvali istaraski SDP-ovci, čak ni njihov predsjednik stranke Milanović u ZG, nisu se odazvali gradonačelnici i IDS-ove izvršne vlasti istarskih gradova Buzeta i Pazina. Nisu se odazvali kolektivno niti pojedinačno niti jedan član iz redova vladajućih IDS-SDP u Istarskoj županijskoj skupštini, nije se konkretno odazvao ni istaknuti IDS-ov saborski zastupnik Damir Kajin, koji poručuje da će u vezi sa ukredenom kućom u Rapcu postaviti saborsko pitanje u Saboru RH ali istovremeno očigledno nema građanske hrabrosti i poštenja doći u Labin tražiti tu spornu dokumentaciju od labinske gradske vlasti. Ovo je vrlo interesantna tema koju isto tako može istražiti i javno prezentirati „Novi foji“ novinarstvo. 4. Što se tiče mojih zahtjeva za štand u Rapcu oni postije u obliku konkretnog dopisa koji je upućen gradskim vlastima još u sječnju 2008., koji je mnogo više od zahtjeva za jedan štand, na kojeg gradske vlasti nikada nisu odgovorile. Štand je tek jedan mali dio svih mojih zahtjeva. Što se štanda tiče činjenica jeste da sam koristio štand u Rapcu skoro u kontinuitetu još od 1985. godine, posljednjih 20 godina na istom mjestu. Nije točan navod da se prošle godine nisam htio takmičiti na gradskom natječaju za rabačke štandove već je činjenica da je gradska vlast, bez javnog obrazloženja, ukinula taj štand tj. na tom mjestu se danas ne nalazi ništa. Naravno sve to ima svoje uzroke i posljedice. Umjesto da gradska vlast stimulira rad, neposrednu poduzetničku aktivnost, nova radna mjesta, zapošljavanje oni rade upravo obrnuto i to protuzakonito, selektivno, od primjera do primjera. Tako na primjer ja ne mogu dobiti štand u Rapcu na korištenje dok neki drugi to mogu, istovremeno ja ne mogu od gradske vlasti dobiti čak ni popis svih „izdanih“ štandova, što opet spada u sferu kršenja općih ljudskih prava. Može i tu temu objektivno istražiti „Novi foji“ novinarstvo i o tome javno izvještavati. Sve je to vrlo interesantno za javnost. 5. Moj zahtjev za štand u Rapcu nema nikakve veze sa zahtjevom za javnim uvidom u gradsku dokumentaciju o ukradenoj kući u Rapcu. Ukradena kuća u Rapcu je „ahilova peta“ Tulija Demetlike, za što će on morati javno politički i osobno odgovarati i od te odgovornosti on osobno nikada neće pobjeći. To on osobno jako dobro zna. Velika je šteta što to ne razumiju predstavnici lokalne opozicije, ako takva na ovim prostorima uopće postoji…?? 6. Činjenica da gradska vlast ne daje javnu gradsku dokumentaciju na javni uvid ima dugoročne katastrofalne posljedice na ovom području. Prije svega zbog toga nitko ne vjeruje u institucije sistema, nitko nikome ništa ne vjeruje, tj. u općoj atmosferi totalnog nepovjerenja propadaju gospodarski i razvojni potencijali, što će imati dugoročne posljedice na standard i materijalno blagostanje svih građana na ovom području. To je strašna šteta i zbog toga „Novi foji“ ne bi trebali poticati te situacije jednostranog informiranja, situacije medijskog linča i progona- etiketiranja bez osnove, već bi trebali poticati pluralno informiranje gdje će se iznositi različiti argumentirani stavovi. Interaktivni protok informacija je perpsketiva. Zahvaljujem na uvrštenju i pozdravljam Vas ! Adriano Kiršić

20.8.2008 (7:45) ...baš koga briga što je tulio ukrao kuću u rapcu i što ti adriano nisi dobio štand kojega koristiš već više od tri desetljeća. več ti je rečeno da si don kihote i da su ti vjetrenjače ids i sdp-ovci. samo izgleda da ti je vjetrenjača svatko tko ti ne paše u tvoje okvire. pišeš o opoziciji, kao ništa ne poduzima - a zašto bi? pa nije svatko u labinu, kao ti - don kihote. možda bi ti trebao, kao i kihote što je imao, dobar štitonoša sančo pansa. ali adriano tebi ni on ne treba, ne bi jednostavo ogao raditi s tobom, jer bi trebao imati karakteristike onog komandanta date iz zvjezdanih staza - tko bi mogao s tobom osim njega? što se tiče tvoga rada i intenziteta tvoje borbe protiv labinskih struktura vlasti, koje ti odlično nazivaš kamarilom, mogu samo reči "šapo", ali zar ne vidiš da je to zbila ganjanje vjetrenjača i pišanja u vjetar? ljudi se brinu u ovim teškim maerijalnim nepogodama samo za svoje probleme i nemaju vremena se zajabavati oko nekakvih (jer su samo teorija i na papiru) ljudskih prava. što ti misliš, iako je hrvatska zbilja mala, koliko još takvih koruptnih i pokvarenih do srži tulia ima? ma svaka mala lokalna samouprava ima najmanje po jednog. a tko im može stati na kraj? nitko, jedino adekvatna socijalizacija s dobrim pedagozima po školama, i što je još najvažnije od svega navedenog - odgoj roditelja ponug ljubavi, topline i razumijevanja prema svom djetetu. lopovluk i nemoral se ne rađaju, oni se odgajaju a izgleda da im je jedno od najplodnijih tla naš lokalitet i cijeli balkan!

21.8.2008 (15:2) nemam komentara

23.8.2008 (8:45) Hasta la siempre il commandante Che Guevara

27.8.2008 (10:3) "Opća antikorupcijska akcija „Demetlika ja te volim“ ima za cilj o tome izvijestiti svekoliku javnost i institucije sistema."ak Adriano je tip ka puno tega kuzi i puno tega zno.Samo bi moga malo delat na temu kako privuc jude oko sebe za niki projekt.Ako zeli storit antikorupcijsku akciju, onda je prva vela greska ca je imenom te akcije " "Demetlika ja te volim", on nje storena sprdacina i neozbiljna atmosfera. Druga stvor je, da kada gre va niku akciju, da ne budu glavni motivi za nju ,njegovi licni interesi i problemi tipa "nisan dobi stand" ali "nisan kupi kucu".

28.8.2008 (21:59) Imas kucu vrati stan -------AKCIJA

28.8.2008 (21:59) Imas SELO vrati poziciju ZUPANA -----AKCIJA reakcija.

31.8.2008 (12:50) Mene se pježo ca puno mlajeh, a anke starejeh prave da bi bili za Republiku Istru. To je tako lepo za cut. Ke bi to bi paradiž. Ali ovako dok smo va Hrvatske, 'tumori' te države se metastaziraju va Istre. Dok ne amputiramo Istru ot Hrvatske ćemo i dalje tonut :(

24.9.2008 (19:48) AZwBsd <a href="http://nijoypuewqqy.com/">nijoypuewqqy</a>, [url=http://pmhhwpvutxel.com/]pmhhwpvutxel[/url], [link=http://egkrdnubzggc.com/]egkrdnubzggc[/link], http://rqokdabfxbkc.com/

4.10.2008 (17:0) zyvvrI <a href="http://geuxaealrkup.com/">geuxaealrkup</a>, [url=http://cniitjdwucxt.com/]cniitjdwucxt[/url], [link=http://xayqgijmzvgk.com/]xayqgijmzvgk[/link], http://tkeqdzqxjbky.com/

5.10.2008 (8:25) B3ADcP <a href="http://pxmuvajoizco.com/">pxmuvajoizco</a>, [url=http://qeearkxhbmks.com/]qeearkxhbmks[/url], [link=http://kjsjwneffxuf.com/]kjsjwneffxuf[/link], http://giaoedvdxlvo.com/

5.10.2008 (8:25) ZJ4XDP <a href="http://nkppdvrywucr.com/">nkppdvrywucr</a>, [url=http://ynwkvhlkylfs.com/]ynwkvhlkylfs[/url], [link=http://rgsrvumqjcqd.com/]rgsrvumqjcqd[/link], http://tpwtbtcgfjkz.com/

14.10.2008 (20:52) a zač će se kurba prodat, nego za šolde?

3.11.2008 (4:23) 2gn6H0 <a href="http://jqjylxptxyni.com/">jqjylxptxyni</a>, [url=http://nzrorkkopezz.com/]nzrorkkopezz[/url], [link=http://kzpggnjhobjd.com/]kzpggnjhobjd[/link], http://tizovygdywfo.com/