Wiliam Negri osvježenje na labinskoj političkoj sceni1.11.2008 15:2

Kada smo u proljeće ove godine Eleonora Vlačić i ja razgovarali s Plinijom Cuccurinom, jedno od pitanja koje nam je postavio bilo je tko u Labinu može pobijediti Tulija Demetliku. Tada smo mu rekli da će, po našoj procjeni, na idućim izborima teško bilo tko pobijediti aktualnog gradonačelnika, a jedni tko bi to mogao je Silvano Vlačić, ali pod uvjetom da izađe iz HDZ-a i kandidira se kao nezavisni kandidat.

Nije tajna da je Cuccurin već tada tražio nekoga tko bi njegov politički projekt predstavljao u Labinu. Početkom godine njemu se s tom idejom sam ponudio Željko Duić, koji je u to vrijeme najavljivao svoju kandidaturu za gradonačelnika Labina. No, Cuccurin je Duića odbio jer mu se navodno nisu sviđali njegovi poslovni planovi s hotelom kojeg je u Krnici otkupio od Željka Lilića. Naime, čini se da je Cuccurin tada Duića doživio isključivo kao nekog građevinskog mešetara, što je u suprotnosti s filozofijom «Ladonje».

U isto vrijeme, dakle u proljeće ove godine, po Labinu se počelo pričati o kandidaturi Wiliama Negrija, mnogi su ga već tada povezivali s Cuccurinom, međutim kada smo osnivača «Ladonje» Eleonora i ja pitali je li to istina, Cuccurin nam je rekao da prvi put čuje za to ime. No, zato nas je u kolovozu, nakon što je projekt «Ladonje» i službeno predstavljen istarskoj javnosti, tijekom jednog susreta u Puli upitao što mislimo o Wiliamu Negriju.

Cijelo to vrijeme Negri nije javno istupao u javnosti iako su, zapravo, svi znali za njegove političke ambicije. Oni informiraniji znali su, pak, da je umiješan u pokušaj rušenja Arduina Golje i Narčiza Smokovića, što je bila njegova prva politička akcija. Naime, Vilim Filipović, nesuđeni predsjednik Sekcije trgovaca pri Udruženju obrtnika Labin, dugogodišnji je prijatelj Wiliama Negrija i čitava operacija pokušaja rušenja Golje i Smokovića isplanirana je u prostorijama Parco Alfe u Starom gradu, gdje Negri radi kao menadžer objekta.

Unatoč svemu, najavu Negrijeve kandidature za gradonačelnika Labina svakako treba podržati jer će ona, ako ništa drugo, unijeti malo svježine u već pomalo dosadnu labinsku političku scenu, gdje se već 15 godina uglavnom vrte isti likovi. Nažalost, Negrijevo prvo predstavljanje labinskoj javnosti organizirano je vrlo traljavo, pa ako želi ostaviti neki ozbiljniji politički trag u ovom gradu on najprije mora proraditi na političkom marketingu i public relationsu. Naime, na svoju prvu presicu Negri je novinare zvao samo par sati prije njenog održavanja, prvi sadržaj koji je ponudio novinarima bio je jedan uopćeni i široj javnosti uglavnom nerazumljivi tekst, a dodatni peh bilo mu je ubojstvo Ive Pukanića, koje se dogodilo istog dana, pa je njegova udruga «Nova snaga-Forza nuova», pala u drugi plan zanimanja javnosti. Drugi propust Negriju je bio što je novinarima predstavio Udrugu građana, a na presicu je došao sam. Također, on je tada novinare obavijestio da je Udruga osnovana prije šest mjeseci iako bi logičnije bilo da su svi novinari pozvani na osnivačku skupštinu Udruge.

No, bez obzira na ove početničke greške, političku inicijativu Wiliama Negrija trebao bi podržati svaki istinski demokrata, jer ona ipak, ponovit ću, predstavlja svojevrsno osvježenje na labinskoj političkoj sceni. (Nenad Čakić)

1.11.2008 (16:24) mozda za tebe cakicu ,ali nama je puna kapa takvih osvjezenja!!!

1.11.2008 (16:30) kršanu treba jedan hdz kandidat ... nezavisni da bi se napravila elektrana 3 na ugljen......

1.11.2008 (16:40) ponavljaj ti što oćeš, od ovakvog osvježenja nema ništa. Kako da takav lik ima razumijevanje za moje familijarne probleme kad zbog karijere nema djece, kako da razvija poduzetništvo kada je i sam propao, kako da razumije radnike kada nikad ništa nije radio, kako da razvija sport kad mu je sav sport u rulet lopti, kako da osvježi nešto kad ni sam nije svijež?

1.11.2008 (16:41) daj Čakson ni ti nevjeruješ u to šta pišeš

1.11.2008 (16:54) Njabolje iz teksta mi je sljdeće "No, Cuccurin je Duića odbio jer mu se navodno nisu sviđali njegovi poslovni planovi s hotelom kojeg je u Krnici otkupio od Željka Lilića. Naime, čini se da je Cuccurin tada Duića doživio isključivo kao nekog građevinskog mešetara, što je u suprotnosti s filozofijom «Ladonje»"......Ma Duić je mjerilo za poštenje prema Cucurinu. Ako je itko mešetar, onda je to Plinio!! I zamisli to - "Ladonja" ima filozofiju, ha-ha-ha-ha-ha-ha... prvi filozof je Plinio, a za njim Bruno Poropat...daj Čakić ne theraj me na WC. Negri imaš šanse, ali izađi na izbore sam sa svojom listom, bez Plinia, i ogradi se od Filipovića, Kiršića i sličnih slučajeva. Želim ti sreću!

1.11.2008 (17:28) pises,kao da je tulio,neka topla limunada,a ovaj ovdje,hladna coca-cula....koja je lezala na spinatu...mozda u blitvi

1.11.2008 (17:43) Nije Duic mesetar,kad je stigao iz osijeka nije nigdje radio,a ni nakon toga do dana danas,odakle tolika lova ? Odakle nije bitno,ali za politiku je Cucurin dobro procijenio,i bolje je da ga nije uzeo,politicki nista drugo .To da je Negri neiskusan,i to stoji,da Labinu trebaju promjene e to ne treba diskutirati ,samo najveca bi bila promjena da se napravi gradjanski neposluh za placanje svih komunalnih davanja i to uz uvjet da se pod hitno ujedine racuni da se pojeftini usluga,da se zaposlene u Gradu ne mjenja kad se mijenjaju vlasti,nego da ih na mjesta primaju neke nezavisne sluzbe koje ce primati sposobne a ne konobare ,i slucaj Komunalog .Ljudi,biraci su ti koji moraju shvatit da im nece nikakvi Duici,Negriji i Demetlike to rijesiti,za to se treba izboriti i vise puno vise angazirati .Koliko je narod sit IDS, nece se vidjet ni iz ovih izbora upravo zbog neizlaska velikog broja ljudi na izbore,a IDS ima svoju masineriju koju su zaduzili brojnim uslugama,poslovima i sredjenim dozvolama i neplacanjima tako da oni u svakom slucaju izlaze na izbore ,ali ni izaci na izbore i birati kontra IDS i nekog nezavisnog ne mijenja puno(slucaj Nedescine) jer nezavisni postaje OVISNI,i time vara svoje birace,i tko onda da izadje na izbore kad ih izabrani varaju a vlast ne odgovara na pitanja a ZAKONOM JE ODREDJENO ,cime krse zakone RH,samo sta ce ti zakon koji nitko ne sprovodi ?? I samo zbog toga ce i dalje da vlada IDS,ili ce gradjani ipak shvatit da je bolje izaci na izbore i birati,jer ipak je drukcije kad IDS vlada a nema vecinu ni sa SPD,barem ih se onda moze bolje kontrolirati.Zato izadjite svi na izbore i birajte,ne budite pasivni pa onda kukati ,e tako bi bilo i da sam birao,sve sam znao i prije izbora i slicno .

1.11.2008 (17:47) 1.11.2008 (16:40) Pun pogodak. To je to. Bravo!

1.11.2008 (17:57) ma to da je valja od rokvula kandidat.tako son cu.ne znon ne ja..

1.11.2008 (18:17) Ma Negri je samo marioneta zeljna malo popularnosti, a tko zna koji stoje iza njega. Cinjenica je da je igra u udruzi obrtnika mozdai potrebna,ali je organizirana samo radi promocije bas prije izbora. HA a Negri je uvijek htio izgleati kao biznisman, koji voli kravatu i smoking. a neki poduzetnik od njega nikada... pa nije valjda onaj parco A. njegov, drugi su tu novci u igri. Ja cuo sam na ulici da i po izvod iz maticne knjige odlazi u gradsku palacu uzeti sa aktovkom i smokingom.. Zao mi je covjeka i mislim da ce samo ispasti klaun za necije zakulisne igre. Ne vjerujem u nikakav boljitak njihovim izborom, vec vidim samo neke nove predatore gladne statusa i lake zarade - zalosno :(

1.11.2008 (19:0) Ma baš je lipi. Ja ću glasat za njega.

1.11.2008 (19:9) Šminker

1.11.2008 (19:19) glas sdpu!

1.11.2008 (19:59) negri je osvježenje! to je prava istina..vjerojatno nije savršen ali ja vas pitam kakav je bio demetlika prije 10 godina kad je postao načelnik!? nije imao pojma a sad je veliki bahati manipulator koji sve zna i svih podučava..! negriju treba čestitati na hrabrosti i entuzijazmu,..i svi koji tako otrovno komentiraju njegova nastojanja, neka si pomisle šta su oni učinili za boljitak ovoga grada..

1.11.2008 (20:17) Negri je osvježenje , istina . Trebao bi se ogradit od Filipovića , Kiršića i sličnih . Istina da udruženje obrtnika ne radi dobro , pogotovo od kada je stigao Golja . Međutim alternative za njihovu zamjenu nema , nitko od obrtnika nema vremena za se pozabavit udruženjem u Labinu ( i muljatorima Goljom , Smokovićem i Gvido Juričićem ). Smjena u udruženju je obavezna , a s time bi se hitno trebali pozabaviti na višoj razini Udruženja . Negri nek napravi dobar program sa dobro izabranom ekipom i rezltat neće izostat . Ja osobno vjerujem u njega .

1.11.2008 (20:53) glas sdpu!

1.11.2008 (20:57) Labin i Labinština su močvara i baruština davno utopljenih ljudskih karaktera i sudbina gdje puk čeka valjda spasitelja sa drugog svijeta, nekoga tko će doći i usmjeriti cijelu Labinštinu u drugom smjeru, što bi trebalo rezultirati nekakvim pozitivnim tokovima na ovim prostorima. To se tako nažalost neće desiti već građani moraju odlučiti, organizirati se i krenuti sami, u borbu za vlastiti prosperitet i standard. Nitko sam ne može učioniti ništa, Negri, Cuccurin ili netko drugi isto tako ne mogu učiniti ništa. IDS-SDP u posljednjih skoro 20 godina za Labinštinu nisu učinili ništa dobrog, lokalno su svi vrijedni gospodarski potencijali rasprodani stranom kapitalu, turizam je rasprodan u socijalističkim gabaritima gdje je još uvijek percepcija da je turizam nešto što djelomično funkcionira samo ljeti, u posljednje dvije decenije Labinština je izgubila 20% stanovništva tj. stanovništvo pada po deceniji 10%. IDS-SDP kamarila konglomerati jesu grad sa linearnim porastom birokrata 30% u posljednjih 18 godina, tu pogledajte samo pročelnike - socijalističke garniture lokalnog vladanja, baš niti jedan nije smjenjen, osim što su neki otpali prirodnim biološkim evolucijskim tokovima. Javna poduzeća kominalno "1. Maj" i "Vodovod" su konglomerati za uhljebljivanje onih koji se slizuju sa IDS-SDP kamarilom na vlasti a rezervna skladišta podobnih su dva gradska poduzeća "Labin 2000" i "Labin stan". Za sljedeće lokalne izbore Demetlika ima podršku svih tih birokratskih pasivnih struktura i njihovih obitelji tj. ima već sada 25% potpore lokalnog biračkog tijela. U razdoblju posljednjih 8 godina Labinština je izgubila konstruktivnu opoziciju, što samo govori koliko je IDS-SDP vlast destruktivna, jer svaka poštena i konstruktivna vlast teži imati kvalitetnu opoziciju i aktivno građansko društvo kao korektora društvenih događaja. Kamarila u Labinu na vlasti za svoju opoziciju, kao i za mišljenje građana, uopće nije zainteresirana. Lokalna scena je prožeta nepotizmom, kriminalom i korupcijom a institucije sustava - pravna država uopće ne djeluju tj. sve je to podređeno IDS-SDP kamarili vladanju. Rezultat svega toga je nedostatak bilo kakvog povjerenja i konsenzusa na bilo kom nivou. Pod takvim uvjetima Labinština nema baš nikakve perspektive za bilo kakav razvoj. Ako ostane sadašnje stanje već se nazire siromaštvo i beznađe, opća inferiornost u odnosu na stranu prljavu industriju u okruženju gdje kamarila vlast IDS-SDP postaje servis te strane prljave industrije, na štetu lokalnog pučanstva. Negri i ljudi oko njega stvorili su neki nukleus- embrio nečega što bi mogao biti početak nečega, pod uvjetom da se savjesni građani angažiraju, da se zapravo shvati da bez angažmana građana u Labinu neće biti nikakvih promjena i da baš ništa neće doći iz Pule, Poreča, Trsta, Zagreba, New Yorka. U uvodnom tekstu gore Čakić potpuno griješi u tezi da bi Plinio Cuccurin osobnim angažmanom mogao promjeniti nešto u Istri. Plinio ili bilo tko drugi neće promjeniti ništa ako se narod ne pokrene i ne počne organizirano djelovati, uostalom pogledajte "Ladonju" - u predizbore se, osim Cuccurina, javio samo IDS-ov "otpad", Istra je spaljena zemlja i novih ljudi na ovim prostorima NEMA. Čak u tom ljudskom potencijalu Labinština nije najlošiji dio Istre - Poreč, Umag, Rovinj već su pojeli i okupirali "furešti" koji se kontinuirano doseljavaju u Istru svih proteklih godina, oni su čak preuzeli i gospodarski primat na istarskom prostoru, domaćih ljudi nema, pasivni su i nestaju. U tom kontekstu je i špekulacija da tamo neki Duić može biti prihvatljiva alternativa vlasti u Labinu. Isto tako je u uvodnom tekstu potpuno pogrešna teza da je Negri bio umješan u neka previranja u labinskoj Udruzi obrtnika. Tu problematiku jako dobro poznajem. Labinska Udruga obrtnika, koja nikada nije funkcionirala na Labinštini, produžena je ruka kamarila vladanja tj. Demetlike u Labinu preko tamo prisutnog Arduina Golje. To je tamo pro forma sustav koji se zasniva na činjenicama da obrtnici moraju plaćati 109,00 kn. obaveznog komorskog doprinosa mjesečno tj. u labinsku Udrugu obrtnika se godišnje slije cca 0,6 milijuna kn. i taj novac godinama jednostavno nestaje u privatnim džepovima, najviše u džepu Arduina Golje. Stvari su se počele tamo dešavati u proljeće ove godine kada se sasvim slučajno Filipović pojavio tamo na nekom sastanku lokalnih trgovaca gdje su inercijom 4 prisutna labinska obrtnika-trgovca njega pro forma izabrali za nekakvog predstavnika trgovaca u Udruzi obrtnika Labin. Tako je taj Filipović iduće jutro sasvim slučajno sreo tog Golju koji je pokušao Filipovića jednostavno otjerati iz Udruge obrtnika Labin, kako je to godinama činio sa desecima labinskih obrtnika. U tom momentu bosanac Filipović pokazao je karakternost, u odnosuna mnoge druge domaće obrtnike koji su se "savijali" pred tim i takvim Arduinom Goljom. Taj isti štetočina Golja bio bi već odavno "odletio" iz Udruge obrtnika Labin da nema direktnu zaštitu od Demetlike i njegove kamarile a u pozadini svega toga je Jakovčić osobno, koji je "zmiksao" Vilija Šainu na mjestu predsjednika Istarske obrtničke komore.To znaju oni koji prate dešavanje u Umagu. Da bi ljudi shvatili suštinu svega toga treba poznavati karakter Tulia Demetlike. Taj Demetlika je gledao što Jakovčić radi pa je pravio istu svoju autoritarnu kopiju vladanja za Labinštinu. Suštinski Demetlika, osim što je nepošten i lažljivac, je jako plašljiv čovjek. On je osono sakupljao formalni Upravni odbor Udruge obrtnika Labin u proljeće ove godine kako bi spasio Golju. Cijeli taj upravni odbor je od tada personalno nestao iz sadašnjeg Udruženja obrtnika Labin i sada tamo to formalno tijelo čine neki drugi beskičmenjaci. Cijeli taj raspad raspadnutog sustava je nastala zbog jednog bosanca Filipovića koji ima u glavi drugačiji mentalni sklop u odnosu na većinu domaćih Labinjana i jednostavno nije dozvolio da bi njega osobno tamo neki Golja valjao po blatu. Odnos labinski obrtnici prema Udruzi obrtnika Labin je u proporcionalnom odnosu kao i građani Labina prema labinskoj IDS-SDP kmarila vlasti u Labinu. Vrlo je jednostavno predvidjeti buduća dešavanja na Labinštini idućih mjeseci. Ako se bude oko udruge "nova snaga", kao inicijative za lokalne društene promjene u Labinu, koju je pokrenuo Negri, okupilo 50-tak aktivnih građana koji će se znati između sebe dogovarati i aktivno djelovati, onda će nakon sljedećih lokalnih izbora, koji će se održati 17.05.2009., sadašnja IDS-SDP kamarila vlast biti u Labinu prošlost. Ako se to ne bude desilo onda će sa IDS-SDP kamarila vlašću u Labinu svaki dan biti sve gore. Uvijek i ponovno o tome građani u Labinu odlučuju. U tom procesu Negri sam i osobno ne može učiniti ništa, kao što ni Cuccurin ne može pomoći Labinu i Istri ako se građani u Labinu i u Istri napokon ne odluče da žele lokalno suštinski i korijenito mijenjati. (ak)

1.11.2008 (21:4) ..ako Negri postane gradonačelnik,Keko sto posto postaje dogradonačelnik ;))) ili glavni šerif u gradu (Zahtila bi se morao zabrinut za svoju poziciju)Keko će naravno osnovati konjičku patrolu,a Alen Golja morat će nabaviti stroj za čišćenje konjskih balega.Pa,možda Keko predloži Negriju da se grad primenuje iz Albona u Los Albona.Uspije li ova kombinacija,postoji mogućnost da menager Negri osnuje firmu "Kekoland"-centar konjičke i kaubojske zabave na čemu bi nam pozavidjeli i sami amerikanci.U cijeloj ovoj priči Negrijevi spin doktori i nemaju neka muda šaljući ga na presicu ,samog(vjerovatno će bit tako i kad bude popušio izbor..).Čini mi se da je ova Negri -ekipa malo podcijenila sadašnjeg starog kaubojca,kojem su od 10-tog godišnjeg jahanja otvrdnula "joja".Negri! Tendi uliki i svoju ženicu,neka bude puno letriki da se one škatuli va casinu moru vrtet,a z baki se nemoj bost!Pretelu daj si kuraja!

1.11.2008 (21:18) Ako se već mora birat Negri je bolji izbor od Demetlike, barem je čovjek koji ima iskreni pogled na svijet, iskren je to čovjek i u njemu nema trunke pokvarenosti..to znaju svi koji ga poznaju, a nije ni glup ni lijen, nije nikada radio u gradskim ili državnim firmama, dobar je prijatelj i pozna puno utjecajnih ljudi..to je moj dojam koliko ga poznam..i zato, naprijed Negri, nemoj se dat obeshrabrit od ove kamarile kojoj je vrhunac konobarenje i kupoprodaja kompjutera..

1.11.2008 (21:42) ok je dok nije na vlasti, da ga stavis na vlast postao bi isti kao i tulio i svi do sada... to je tako i gotovo. i harvatin je obecavao da ce knjige od tulija provjeriti, i poslovanje opcine pa na kraju od svega toga nista nego se povukao i sakrio iza usiju i opet prepustio tuliju da vodi kolo.. ne razumijem zasto ljudi uvijek biraju ids tu, vec jebenih 15 godina je na vlasti a labin se ne pomice s mrtve tocke samo prodajemo sve i propadamo... mislim da negri nije dovoljno dorastao borbi s ids-pm i lokalnom kamarilom koja ruje po labinu vec 15 godina i nitko im nista ne moze... a ljudi ih i dalje biraju. zatucani narod sta drugo rec

1.11.2008 (21:56) 21:42 ljudi ti biraju IDS jer nedao bog da je neko furešt na vlasti. bolje je demetlika pa neka krade koliko hoće, ali je domaći. bolesno umovi labinjana, a ni drugdje u istri nije bolje.

1.11.2008 (21:57) Kakov narod takova vlast lipi moji labinjani.

1.11.2008 (22:13) Adriano, spasit će nas Neo iz Matrixa...

1.11.2008 (22:21) (22:13) Adriano, spasit će nas Neo iz Matrixa...nazalost Neo je na sudenju jer je on (Keanu) udario paparazza sa autom. Ovako Negri za gradonacelnika, Keko serif a kongresna sala ce bit u Spideru kod Denisa. William Shakespeare je kao Labinski Obama pa mozda sta se tice media dode do osvjezenja al ne vjerujem da ce ostalo se mnogo mijenjat no ok dajte mu sansu pa bude vrijeme pokazalo.

1.11.2008 (22:55) Silvano nažalost nema nikakve šanse ni u HDZ-u ni za gradonačelnika nažalost!

1.11.2008 (22:56) Predhodni komentar 100%toćan.

1.11.2008 (23:28) ma šta vam william plaća te reklame da se stalno nalazi u tim fojima?? ma normalno da ga nećemo izabrat...

1.11.2008 (23:49) Sve je to Bandiceva skola,bahatoscu do uspjeha.Tim tipovima fali elementarna kultura,nemaju nikakav senzibilitet za "malog" covjeka. "Znas ti ko sam ja?" je njihov stil razgovora.Svu trojicu kandidata bi na izborima pomeo kakav normalan i cijenjen covjek,samo takvi nece s politikom posla.

2.11.2008 (0:9) Mali delat delat a ne iskat foteljo. Ca misliš ku nosiš kravato da moreš zajno bit gradonačelnik. Seda je za plakat z ovemi storemi tovari a s tobon bi bilo za rut na sa glos. Vuki bi te pojali va dvo dni. Bolje je da delaš ono ca ti je tu gore neki napiso.

2.11.2008 (0:39) Politika je glupost...

2.11.2008 (1:19) Hrvatske obranbene snage za Istru, stranka ncacionalna, istarsko revolucionarna, hrvatska i krscansko nastojena

2.11.2008 (1:29) Duic je p...a koji se prijebao o Labin,a labinjanke noge sire.

2.11.2008 (3:35) Taj Negri je najzgodnija faca od svih labinskih politicara.Labinjonke ce sigurno glasati za njega. Inace ruzne face su obicno losi ljudi.

2.11.2008 (5:4) ak47

2.11.2008 (7:7) Sacuvaj nas boze takvih osvjezenja!!!

2.11.2008 (8:38) Forza Negri - daj si koraja cuvaj j..a

2.11.2008 (9:30) Joška Gračanina za gradonačelnika Labina...barem on zna kako živjeti od ničega...a to će i nama trebati...znanje za preživljavanje... ...Ruzina...

2.11.2008 (9:40) Oni koji misle da je Negri neradnik i sminker neka malo prosetaju kroz njegov maslinik od 400 maslina ili da i sami postignu tako nesto.

2.11.2008 (9:48) Kako vi znate da je Negri uvijek usminkan i da okolo paradira?Vjerovatno jer i Vi nista ne radite nego pijete pao kaficima i cekate da vam netko plati kafu a nakon toga ga ogovarate iz leđa i pljujete po njemu.

2.11.2008 (9:54) Kada su Foji pisali o mogucoj kandiduri Donalda Verbanca iz Kanade isti ovi koji i sada pljuju po Negriju su onda pljuvali po njemu ali da bi nesto sami postigli e to ne.Rađe i naravno lakse pljuvat po nekome kao anonimac i nista ne poduzimat da se napokon nesto u ovom gradu promjeni.

2.11.2008 (10:0) Naj lakse je ljudima nesto obecat kao npr.sta gradonacelnik sada izjavljuje da ce sagradit staracki dom u Labinu ali ne kaze kada ili zicaru Kapelica-Rasa.Koja utopija.Na takva obecanja mogu pasti samo naivci i tek rođeni

2.11.2008 (11:47) 2.11.2008 (3:35) Taj Negri je najzgodnija faca od svih labinskih politicara.Labinjonke ce sigurno glasati za njega. Inace ruzne face su obicno losi ljudi. > perke ženske su glupe i će glasat za lak i pitura fa bella figura! mo'š si mislit. po ten ispada kao da ženske nimaju svoju glovu s ko će glasat, nego će samo glasat za nekega ki je (doduše po njenom sudu) zgodan?! halo?! pa kede živijete?! ko van se brusi s njin, hote. ostale ženske glasače prepustite izražavanju svojega osobnega razmišljanja. ko je tako, onda za cetire-pet let ćun se ja jovit za gradonačelnicu i nosit stalno minjaka i cice vonka. fala bogu, znomo s cen muški misle pa ćun sigurno dobit izbori... ljudi, nemojmo se zavaravat izgledom, stojte dobro i nemojte co zamerit.

2.11.2008 (12:55) Ma da je nesto pretjerano zgodan i nije, da sigurno bolje izgleda od onog aktualnog Mr Beana ali nece bit Negri uskoro na ikakvoj naslovnici zenskih casopisa, sta rec izgleda uredno, prosjecno i vidi se da drzi do izgleda.

2.11.2008 (13:28) Napisala je Eleonora za Stevu Zufica da "ima puntu di bellezza".Taj Ljepotan se kao zupan dobro operjao,tako da se i Nino "ogradjuje" od njega.Lopina "od ugleda".

2.11.2008 (14:29) kamarila se zabrinula, tulio s visoka promatra situaciju, ali zabrinut je, vidi mu se na licu...boji se drugog kruga kad će izaći na vidjelo koliko ljudi ga ne voli, jer u drugom krugu je trenutak istine, samo su dva..ili-ili..naravno to ne znači da će to biti negri ali neko će bit...

2.11.2008 (17:37) Tocno je Wiliam Negri je natprosjecno zgodan decko u Labinu kazu neki da je Negri i vrstan maslinar.Bilo bi pozeljno procitati i cariculum vitae iliti biografiju Wiliama Negri ?

2.11.2008 (20:16) Ja bin reka da bi se prvo trebalo registrirat, i pokle tega nesto napisat sa svojim lozinkom, i ki ne stavi lozinku, bi trbalo da redakcija kancelo, forsi pokle bi bilo malo vise kulture, i ne bi se pisalo sake vrsti izmisljotini i personalnog vrijedanja.

2.11.2008 (20:23) Je Willy domoci slovek,o forsi je kambio jime na domoce,kako ca je stori Mio Mirkovic 1935 je divento prit istrianski heroj(Mate Balota).

2.11.2008 (20:28) a svatko može reci ja sam politicar i ostane ziv, a foji jos uvijek postoje

2.11.2008 (20:58) ma sta kokosaris ? ?ti u 20,28...

2.11.2008 (21:25) ti od 20.23 si polupismeni štupido, mijo mirković se je rodi u raklje i najveći je intelektualac istrijanski..bi je genije!

2.11.2008 (21:38) Ladonja je odmajkla daleko na veb portalu Barkuna ( anketa ). Je li Negri dobar predstavnik, je drugo pitanje.kiko

2.11.2008 (21:44) ti u 21,25...si veci stupido od onega u 20,23.on je napiso justo....Mijo Mirkovic je bi Mate Balota,rodjen u Raklju a studjo je filozofiju va germanije...ca mu mores slovek je gambijo ime i prezime,valja ga je vise komodalo to hrvotsko

2.11.2008 (21:55) Ma to je najveći glumac u Labinu. Sigurno je stvoreni političar. Odlično priča ono što ne misli a najbolje radi ono što treba da bi se dokopao love i to je jedina istina oko ovog kandidata kome je uspijeh jednostavno zajamčen jer za lovu će učiniti ama baš sve ne prezajući ni od najgorih i najljigavijih stvari kao i svi pravi političari. To bi bilo stvarno pravo osviježenje.

2.11.2008 (22:5) Eto, za osvjezenje vi sebi kupite onda Orbit ili Tic Tac a za sve ostalo je MasterCard.

2.11.2008 (22:28) Uzmite bronchi - lakše se diše!

2.11.2008 (22:48) Gospodinu Negriju želim sve najbolje,a kao prvo želim mu bar jedno dvoje djece sa svojom dragom suprugom i da i dalje ostane ovako drag čovjek...

3.11.2008 (7:18) pišete o Negriju kao da očekujete od njega da je u svom dosadašnjem životu radio kao gradonačelnik, pa je u skladu s time trebao za sobom imati sagrađene ceste,staračke domove,kompostane u Rogočani,društveno prihvatljive i odgovorne Rockwoole,brojne rotore u Labinu,rampe po Rapcu,brojna iskustva u zapošljvanju podobnih ili koalicijskih partnera u gradskim firmamai slične životne uspjehe.Nitko se nije zapitao šta su sadašnji ili bivši gradski dužnosnici ostvarili u svojim životima prije nego su postali gradonačelnici,direktori,pročelnici,dali je dovoljno, jedina kvalifikacija članstvo u nekoj političkoj stranci?

3.11.2008 (8:56) Želim glasati na nešto novo, za nekog tko ne drma labinštinom već godinama. Tako da na ovim izborima vidim samo Negria koji može dobiti moj glas i glas mojih ukućana.

3.11.2008 (9:0) i jedna vrlo važna stvor za Labinjani..Negri je domoći šlovek, govori po naše, misli po naše, voli Labin, ni gramziv i nezasitan..a vide je i sveta..

3.11.2008 (9:30) negri... se je to lepo i sjajno i bajno, ta vlast ku ti toliko zelis... ali znos ko pravilo je poli Tulija i Jakovcica koji prakticki vlada cijelom istrom?? non passera... hehe

3.11.2008 (11:6) LJudi, razmislite o konstruktivnim prijedlozima, jer Ladonja to treba. Kako mislite da će se delat, ako ne budete sami sudjelovali? Ala ne opet sejno ( proširenje groblja, dvorana neka i dr. ), dok se ne osigura najprvo delo za one koji žele radit. Poslodavci opet, neka ne glume rigidne kapitaliste i zloupotrebljavaju poziciju, nego neka uvažavaju radnika kao što se je i njih prije uvažavalo. Ne kockat i rastavljat se bez veze, peljat se u prevelikim i za amerikane vozilima - pa će i za radnike nagradit imat dovoljno. Dugoročno im je to najbolja investicija. I kad malo posustanu, radnik ih može izvuć malo, a da ga ponekad i saslušaju bi došli i do inovacija više. pripremite prijedloge i ponovno neka se organizira prošireni skup Ladonje. kiko

3.11.2008 (12:33) va se ove šćorice bit potrebno i malo vazelina.Negri budi pront!

3.11.2008 (14:25) ja znon jeno stvor, definitivno ne ren na izbori, nanke trosit vreme uzalud bez veze, bolje poc co pametnejega delat. a teh por penzici ki budu sli na izbore zno se za kega ce glasat tako da ova vilim puca u prazno... nek on ostane lepo va one igraonice i neka se skulira. jer ovo mu je borba sa vjetrenjacama......

3.11.2008 (14:47) Najgore se prepustit vjetrenjacama i onda po svima pljuvat da ne valjaju a nove ideje i snage na podrzavaju.

3.11.2008 (19:40) cuccurin se nije dovoljno obogatio u tdr-u pa je došao po još.

3.11.2008 (20:2) Lahko vama na izbore kad izgled pobjeduje.A mi? Obama ili McCain? Oslobodi nas Boze. Izaberitr Neg..ri.

3.11.2008 (22:50) Ma pogledajte ga kako je lepi na slike.Ma ljudi ma ca mu ne "zavidite".A zoda tega smijeska govori "samo me izaberite pa con van ja pravit ki son ja"...he he

3.11.2008 (23:26) faca je za gradolnačenika ali pamet ni.

3.11.2008 (23:50) Malo spodobi na Brencica u mlajim danima he he...

4.11.2008 (1:46) Vjerujem da je Negri dobar protukandidat ako ne i najbolji u ovom trnutku. Ponavljm gore rečeno da jedna lasta ne ćini proljeće ali zato prilika čini lopova.

4.11.2008 (5:12) Negri? Je li to talijansko od Negro?

4.11.2008 (7:58) Kada čitam ove komentare zaključujem da labinjani imaju vlast kakvu zaslužuju. Pa gospodo draga, vas guze već godinama, vi ne uživate, ali uporno želite još!

4.11.2008 (10:9) tzv. doggy style po labinjonski

4.11.2008 (12:24) Alla Pecorina :)

4.11.2008 (13:15) Adriana Kiršića za gradonačelnika! Sve osalo su neozbiljni prijedlozi. On je jedini koji može pokrenut Labin!

4.11.2008 (13:40) Kod pokretanja je vrlo bitno odrediti pravi smjer.

4.11.2008 (14:20) 11:6 Ladonji doista trebaju konstruktivni prijedlozi, jer neke stvari što su dosad predlagali su katastrofa.

4.11.2008 (14:22) 13:15 Dali nam treba bit gradonačelnik netko tko je protiv društveno odgovornih tvrtki? Slijedom toga takav bi bio protiv JPP-a i protiv održivog razvoja.

4.11.2008 (15:13) glas sdpu!

4.11.2008 (15:28) Labinjani budonti na kolena... konobari guze počasni krug.

4.11.2008 (15:30) noge na razmak!

4.11.2008 (15:37) glas sdpu! ... i Brunetu Hrvatinu :-)

4.11.2008 (16:2) šlovek bi se pita kamo su finili si pametni ljudi z labinštine kada gledamo da nan neki konobari vode firme, neki anonimusi bi se kandidirali za neka mesta i nanke ne znoju ca bi trebali delat ( se samo da niš ne delaju ), oni ca su sada gore šlovek ne zno kamu su hi nošli....kada malo pogledan ki je se gore ne znon joli bi se smejo ili plaka

4.11.2008 (17:17) ki je tu zbrisa da bi ja valtera cernjula stavila da se kandidira?

4.11.2008 (21:7) Vilijama Negrija poznam iz osnovne škole,ali ne kao Wili sa duplim W.To mu je valjda dio novog imidža.Da skratim kad pomislim da bi mi on bio gradonačelnik želudac mi se okrene,jer njemu je stalo samo do osobnog interesa i samoisticanja,a ne do nekakvog boljitka svojih građana.To svi znaju pa i ti Čakiću ,jer smo ista generacija,a ti pričaš o nekakvom osvježenju ili mu se već ulizuješ.Znam da sve što je započeo taj Vili ili Wili nije dovršio.Zato neka se drži svojih maslina,da barem njih tendi kako treba,a takoveh "političara"i lakodelovci ima na tone.Zašto Foji ne pišu o pametnim ljudima(čast iznimkama),a ne o šarlatanima i klaunovima.Zbog takvih jesmo tu gdje jesmo.Trebaš prvo naučit raditi da bi pričao oradu a on to nikad nije ni neće.

4.11.2008 (21:30) Taj Wiliam je smijurija od politke gdje mu je program gdje su ljudi iz njegove udruge da nije valjda birao sam sebe u svojoj udruzi za predsjednika?

4.11.2008 (22:21) Mama mia koliko je tu karšonskih komentara

4.11.2008 (23:30) Višković fula si igrača ;))

4.11.2008 (23:40) 04.11.2008.(21:7) Potpisujem!!!

5.11.2008 (0:11) 16:2 ku neznoš ca biš dela hiti se va jamo.kandidirat se nećeš za nanke jeno mesto ali pljuvaš li pljuvaš.konobari so najpametneji ljudi va labine,ha,ha,ha

5.11.2008 (8:31) Wiliame daj da pročitamo tvoj program i da vidimo ljude koji te podržavaju. Ponašaj se odgovorno prema građanima nemoj biti kamarila.

5.11.2008 (9:7) Change!!!!

5.11.2008 (9:8) Možda je Negri naš crnac u " bijeloj kući"......

5.11.2008 (10:42) please.... meni ga je dosta vidjet....nema mi neku facu kojoj bi vjerovala..neznam za druge ali ja za njega sigurno necu glasat

5.11.2008 (12:27) 0.11 ne biš verva ma znon joko dobro ca delan, a horši se i buden kandidira kada se buden jedonput torno nazda doma. Ca je najhuje poznon dobro ti ljudi ca van sada se vode i ne mislin si joko dobrega zonjih. I ni da samo pljuvan, to ti je tako i tako najlakše i omiljeni sport va Labine, ja zose moren pravit da son nedere priša i to som, a kada se buden misli kandidirat nečun zobit da ti jovin ( makar ne bi bilo ni cuda teško bit dosti pametniji od teh vaših konobarah )

5.11.2008 (13:5) ti ko nesi od tuda nemoj nanke komentirat tu, jer nama labinjanima je pun kufer vas iseljenika koji ste pobjegli ca, a kad treba kritizirat ili davat neke ideje onda ste prvi i tu nam nesto palamudite... ostanite va merike i nikad se nemojte tornat vise ca se mene tice ne falite jedinemu tu.

5.11.2008 (13:9) William Negri.... hehehehe ja mislio da su foji uveli novu rubriku-...nasmijmo se do suza!! ehehhehe

5.11.2008 (15:58) vajka si bi škrcoz (šaljiv). :)))

5.11.2008 (17:39) Negri maškari so va drugen mesece ca si šo štrombo totalno?

5.11.2008 (17:50) kad neko izazove 100 komentara, kao negri ovdje, takav ima budućnost u javnome poslu..

5.11.2008 (18:54) Negri je imao hrabrost izaći na javnu scenu i reći šta misli i šta želi..a svi ostali koji pod velom anonimnosti hrabro izražavate svoje komentare zavisti ste karakteri drugog reda, ovce koje nemaju alternativu, vjerojatno nakon konačne današnje doze ispijenih kava i popušenih cigareta gledate porniće i cipelarite čovjeka koji je iskazao elemantarnu građansku hrabrost. On vam je pružio šansu da birate, s obzirom da je do danas niste imali, i zato je on osvježenje. Čak je vjerojatno da Negri nije najbolji kandidat ali je inicirao jedan proces koji će valjda probuditi u nama svijest da u ovom gradu, regiji i državi imamo alternativu...u Labinu se nema alternative do takvih likova. Nije realno očekivati da će se kandidirati u politici razni uspješni ali sumnnjivi tipovi..Kontošići, Vlačići, Viškovići, Bažoni, Bazniki...to su ljudi kojima je previše dobro da bi rješavali naše primitivne probleme, i da bi trpili ta vaša sranja, zavisti i podmetanja..

5.11.2008 (19:49) Pa ti kad si tako pametan ca ne posluhas komentari od ljudi ki ga poznojo.Su ti lepo rekli ki je on....Va Labine je dosta takoveh muljatori a vjerojatno si ti jedon od teh anke kad ga toliko podrzavas.....Hoj co delat kako i Cakic ka pise te stupideci po ten djornale.Pa ce kalat kakovo kilo i razmislajt malo kako treba a i napisat kakovo posteno o ljudami ki valjojo nesto a ne o kojekavim mesetarima i zgubidanima...

5.11.2008 (19:58) 5.11.2008 (18:54) ma ti ili si Wiliam ili nemaš pojima o čemu pričaš. Ma zar si stvarno uvjeren da on nešto može? Ja mu prognoziram sudbinu nesposobnog Grubišića koji je fotelju uspio sačuvati samo nekoliko dana. Ipak je trebao tu fotelju odnijeti doma - duže bi se osječao važan.

5.11.2008 (19:58) A ca da forši piše o labinsken SDP-u, najžešćem kritičaru IDS-a dok ne su šli s njim va koaliciju i podelili si fotelji i zaposlili se u gradskim firmama,Negri forši i neki kvalitetan kandidat,ali nadajmo se da će još ki imet kuraja da se kandidira a ne da nan vi ki sada vladaju vope "Gremo dalje" i delaju ca ćeju!

5.11.2008 (20:43) jedino šta je sigurno jasno u ovim diskusijama je to da ljudi hoće promjene i to radikalne..nove ljude, nove odnose, svježe ideje..sigurno ima među labinjanima neki talent koji ima tri čiste u glavi..

5.11.2008 (20:55) Treba nam labinski Obama za promjene!

5.11.2008 (22:3) Samo da Obama ne postane Obmana!

5.11.2008 (22:4) Obama bin Bruno Croato

6.11.2008 (7:54) Nova snaga je underground organizacija sa javnim predsjednikom i tajnim članstvom valjda jedna od frakcije nekadašnjih komunista u Labinu. Cilj joj je zavaravati svekoliku javnost, fintirati demokraciju i pluralizam s ciljem usmjeriti lokalne glasače da ponovno glasuju za IDS i SDP. Nova snaga provodi politiku na principu narode pogledajte koliko smo mi loši zato obavezno glasujte za IDS.

6.11.2008 (9:5) sdp,sdp,sdp...........sdp!

6.11.2008 (9:15) Aj SDP-ovci šta se tu skrivate s komentarima ispod Negrijevog članka. Ako ste džekovi (a svi znamo da niste) onda lijepo izađite u javnost sa svojim kandidatom (kao što je to hrabro učinio Negri) pa da onda svi komentiramo vas!

6.11.2008 (9:49) otom,potom!

6.11.2008 (10:49) trebaju nanm promjene, ali kvalitetne, a ne u vidu williama negrija... nego nekog tko je sposoban za bavljenje politikom i vođenje grada.. william s time nema veze, zato uzalud slikanje i naslikavanje kad od sega tega nebi bilo nis.

6.11.2008 (14:33) Negri ili bez njega, ali Ladonja je ideja.

6.11.2008 (17:32) William Negri Will Always Put Our City First

6.11.2008 (20:17) Negri sretno...želimo ti da postaneš gradonačelnik i da u onoj zgradi općine prestanu šetati s jednim papirom gore dole...pa u Velo caffe, pa opet šetnjica po zgradi, pa opet malo na kavu ...

6.11.2008 (20:56) U Labinu je problem što su svi uvjerenja da se ništa ne može promijeniti i da nam je vlast konačno zadana..zato imamo ovu blijedu, neinventivnu i nespretnu vlast, podložnu Jakovčićevom migu koji nažalost ne voli istočnu Istru, podcjenjuje Labinjane, čak i samoga Tulia, što je direktan put u nazadovanje u odnosu na ostale "voljene" dijelove Istre. Za tu tvrdnju ima pregršt dokaza..i zato Negri, svaka čast šta si se odvažno upustio u taj posao, neovisno o motivima, zaslužuješ podršku...vrijeme je za labinsko:PROMJENE!PROMJENE!

6.11.2008 (21:53) U Puli postoji grupa-parodija na Atomsko sklonište i zovu se "Figli di Bruno Atomico" a mi čemo ako Negri dobije izbore organizirati udrugu pod nazivom "Figli di Obama Negrini" samo što što Wiliam mora još na malo jače kvarcanje.

7.11.2008 (4:59) William - BillY Negri buduc- nost Labina.

7.11.2008 (5:3) (22:21) Ki,kadi,ca su rekli?No way,Krsonci su pametniji od tega.

7.11.2008 (12:44) evo, pojavio se Duić i odmah ste se prešaltali, hehe

7.11.2008 (20:34) I crni cigan bi bi osvješenje za ove naše prodane političare

7.11.2008 (22:24) Ma koji sdp? To su sve neznalice, napuhanci i nesposobni i bolesni karijeristi.

8.11.2008 (15:3) Negri ako stvarno misliš to što predlažeš,ako postaneš gradonačelnik odrekni se 50% plaće i svih beneficija u slučaju da ne sprovedeš u djelo ono što si obećao.0nda ću smatrati da ti je stalo do tvojih ideja i sugrađana bez obzira što trenutno mislim o tebi.Što se tiče ovih komentara o ljepoti ako ti zatreba lječnik ne pitaš da li je zgodan nego je li dobar i sposoban.Slažem se s tim da građani moraju biti informirani gdje odlazi njihov novac za komunalnu naknadu,Hrvatske vode...Jer to plaćaju desetljećima ,a da od toga nemaju nikakve koristi.

8.11.2008 (19:59) 5/11/08 13:5 Znamo, znamo da vama mi ne falimo,ali vam zato faliju nasi dolari,koje na tisuce/hiljade trosimo da pomoremo svoje ke vi niste kapoci hronit.Zato smo U-SLI i ostajemo ovdje.

9.11.2008 (12:6) 8.11.2008 (19:59) ma pročitaj još jednom šta si napisao... Šta misliš da čemo ti mi hraniti tvoje ovdije? Svako se brine za sebe a ni vi niste išli po Svijetu da hranite nekog nego radi sebe. Ako vam je tamo lijepo ostanite tamo i glasajte za Obamu ili koga god hočete a nas pustite da se sami borimo sa svojim problemima i ne trebamo vaše propovijedi a još manje glasove na izborima jer sami znamo koga trebamo a ne vaše krive percepcije o Hr. Nečete vjerovati ali znamo da ste silne dolare slali za rodnu grudu i mislili ste kako nam pomažete ali svi ti kamioni puni novaca su završili u rukama ratnih profitera pa se sada vode suski sporovi i događaju se ubojstva pa ste tako svojim novcima uvelike pridonijeli stvaranju mafijaških organizacija kod nas i stvorili "novi Chicago" iz doba prohibicije (tako nas se večina osječa). Zato vas molimo...nemojte nam više pomagati...plizzz

9.11.2008 (12:36) naši amerikanci uopće ne postoje, to su sve polupismeni ekonomski emigranti( u ono vrijeme nisu poznavali riječ plotika) koji su dosegli niži srednji društveni sloj u americi, teško govore engleski, o društvenim vrijednostima imaju manjkava saznanja i to još klasično američki iskrivljena...jedino oružje koje su imali prema nama je bio dolar, i to je propalo, počelo im je biti skupo..vrijeđa me pomisao da bi mi takvi naguravali svoje mišljenje kao relevantno...i zato, konobarite za manču i opijajte se u rudar club...mi smo ipak napredovali, kod nas su konobari takve razine znanja i vještina da su postali direktori..hahahahahahahaha

9.11.2008 (12:44) Budalo pusti naše merikane na miru oni su pošteni i radišni ljudi šta si ti .Urednišvo ovakve tekstove nebi trebali objaviti kada se skuplja za nešto za Labin onda su dobri ,sramite se.

9.11.2008 (18:42) Ladonja je svakim danom sve više eksponirana..imajući u vidu da je Cuccurin nimalo naivan čovjek, pretpostavljam da zna šta radi, ne srlja i nije romantičar nego baš suprotno ( inače ne bi zaradio 200 mil.Eura ) sigurno ima još prostora i vremena stavit u višu brzinu...jedino šta mu Jakovčić može spočitnut je to da je jako bogat, šta mu neće biti dovoljan argument..a Jakovčić i njegovi kmetovi su po prirodi situacije kompromitirani, izmišljeno i stvarno, dojadili su narodu, samo ih inercija održava..a to je točka na kojoj ih je Ladonja načela...U Labinu je izabrao Negrija za svoga partnera i mislim da je dobro napravio jer Negri nije možda dovoljno jak i iskusan ali je relativno umivena faca, nema repova, nema skandala, nije ni bogat, a na ulici ipak ima nekakav rejting koji je pozitivan..osvježenje je..iako mi nije jasno da li još ljudi stoji iza njega..vidjet će se...u svakom slučaju, naprijed Ladonja, ne može se trpit iste ljude 15 godina na vlasti..( ponajmanje Tulia, Poropata, Brkarića,itd..)

9.11.2008 (19:57) 9.11.2008 (18:42) Ej, o čemu ti to. Vjerojatno na govorimo o istom Wiliamu. Ovaj sa slike je sasvim suprotan tvom opisu.

9.11.2008 (21:11) slažem se promjene,ali ova solucija je za rigat:((

10.11.2008 (10:25) 18:42 Jakovčić mu more spočitnut još štošta. Va Rovinje je na zemljište ko je Cuccurin zamisli za gradnju hotela Grad stori igralište. O da, Adris planira prodat TDR i u interesu im je storit mesta za širenje turističkih kapaciteta. Pogotovo na atraktivne zapadne obale. A da ne gonan o projektima ke najavljuju tipa građani plaćaju gradske projekte (ko va Jugoslavije).

10.11.2008 (15:21) Aca mislite bili LJiljana Vale bila idealna za gradonačelnicu ona sigurno to priželjkuje.

10.11.2008 (15:57) Duić je pametan i šarmantan,nitko iz Labina mu nije ni do peta.Duića za gradonačelnika!!!!!!

10.11.2008 (16:35) Viljama poznon i baš za gradonačelnika i je i ni, ali on ni toliko ni bitan. Ako okupi pravi tim, kojeg bi mora čim prije prezentirat, čak bi i moga realizirat nešto od svog programa, inače ...

11.11.2008 (16:24) Za 15.57,hvala bogu da mu nismo do peta nego mnogo iznad,forza Wiliam

11.11.2008 (22:2) Negri od tebe puno očekujemo.Ti si nam velika nada da ovu ljigu od IDSa i SDPa već jednom skinemo sa vlasti.

11.11.2008 (22:4) Tako je.Dole sa ovom bandom.

11.11.2008 (22:27) Pa i Negri je do 2004. godine bio član IDS-a. To i nije tako davno bilo.

11.11.2008 (22:58) 9.11.2008 (12:36) Ti ni neznaš gdje je Amerika jer nisi bio dalje od Plomina i Barbana. Pusti poštene ljude na miru i ne kenjaj puno o njihovoj pismenosti jer si ti tu jedini koji je nepismen.

12.11.2008 (14:44) 11.11.2008 (22:27) Pa i Negri je do 2004. godine bio član IDS-a. To i nije tako davno bilo..... ako je tako onda je ocito shvatio sa kim ima posla i iz ids-a izasao.

12.11.2008 (15:15) weeeeeeeliki pozdraw nastawnici Anessi!!!!!!!! :-)

15.11.2008 (1:30) stvarno smo mi posebni,,,uvijek kritiziramo hrabrije,pametnije,sposobnije,,,,,,,

18.11.2008 (23:4) samo vištit je lepi aspoda vištita štupidin



Zadnje vijesti: