Labinski SDP ide samostalno: Daniel Mohorović kandidat za gradonačelnika19.11.2008 7:32

Gradski odbor SDP-a Labina večeras će najvjerojatnije i službeno donijeti odluku o samostalnom izlasku na izbore. Iako dio članova Gradskog odbora zagovara koaliciju s IDS-om, po kojoj bi SDP dao kandidata za zamjenika gradonačelnika, grupa predvođena predsjednikom Gradskog odbora Valdijem Gobom i vijećnicom Jasminom Gruičić inzistirala je na samostalnom izlasku na izbore. SDP-ov kandidat za gradonačelnika Labina bit će Daniel Mohorović, izvršni direktor Radio Labina i profesor u srednjoj školi Mate Blažina. (N.Č.)

19.11.2008 (7:36) Čovjeka gurnu u vatru po partijskoj dužnosti, Gobo si čuva posao u Vodovodu. Možda će njegov ne prolaz iskoristiti za ucjene uhljebljenja budućim koalicijskim partnerima. Koja smijurija od čovjeka. Tko će glasati za njega.

19.11.2008 (7:38) koji kandidati.bože pa to svatko može biti gradonačelnik

19.11.2008 (7:43) Što je taj u životu postigao, da bi vodio grad u kojemu živim? Prestrašno, selim iz ove naše močvare. Upravo sam diplomirala, počela nadzirati neke napretke u Labinu, i sada gledam te likove koji se kandidiraju, za gradonačelnike. Što oni misle, da je grad pikado klub sa dva igrača? Bez teksta sam. Koji lik!

19.11.2008 (7:51) Jel onaj na slici iza njega budući dogradonačelnik, ili će to biti dvojac Gobo-Gruičić? :-) :-)

19.11.2008 (7:52) Grata ? e vinci,D.M.,sada počinje biti interesantno.

19.11.2008 (7:54) ma ja neznam to je sve postala igra bez granica

19.11.2008 (8:8) Tulio spasi nas

19.11.2008 (8:11) Treba im neki bezveznjak ki će lepo gonat za penzioneri, a da se ne kapi u posao. Idealan lik za domoće kradljivce. Ja mislim da će ju ga podržat i drugi. Idealan.

19.11.2008 (8:28) Foji napišite da ste se šalili, to ne može biti istina. Koja smijurija. Tko je tip???????? Kako su ga lisci Gruičić i Gobo preveslali, neka se on blamira, oni se u pozadini smijure, zabetonirani na svojim dobro plaćenim poslovima, koje im je politika dala. Sada je žaba vidjela da se konj potkiva, pa i ona (Danijel) digla nogu. Ali zakasnila.

19.11.2008 (8:28) omg!! ma vero i ja cu se kandidirat! ce ki glasat za mene?

19.11.2008 (8:33) Komentar: Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha

19.11.2008 (8:37) Mislili smo da se ne može pasti niže od kandidature Negrija za gradonačelnika, ali su nas esdepevci demantirali

19.11.2008 (8:50) Moj kandidat i dalje ostaje Ćota!!!!!

19.11.2008 (8:53) lep mladić

19.11.2008 (8:55) da nije žalosno bilo bi smiješno! Ovdje se izgleda svatko može kandidirat za gradonačelnika..........

19.11.2008 (8:56) ma daj!!! Ovo su sheme šta više "nekompetentnih" kandidata glasov se razvodne i hopa cupa Demetlika još jednom na tronu

19.11.2008 (9:0) Čota care,!!!!

19.11.2008 (9:1) Hoćeš reći da ovi do sada predstavljeni, su konkurencija Demetliki? Ma ni do gležnja, što ne znači da on valja. Ali brate ovo više zaista ne liči na ništa. Ovi se pokušavaju sprdati sa gradom kao institucijom, sa nama biračima, nesvjesni da se sprdaju sami sa sobom.

19.11.2008 (9:8) Hahahaha, a kad se samo sjetim Milijunaša...

19.11.2008 (9:9) Misliš on to želi biti??

19.11.2008 (9:13) Nisam mislio glasati za Demetliku, ali kada vidim ovo, ne da ću samo ja glasati, nego i sva moja obitelj i rodbina. Tulio imaš dvadeaet i dva glasa. Da se Labin nebi pretvorio u humoresku.

19.11.2008 (9:18) Sad me SDP stvarno razočarao. Dosada sam bio njihov glasač, ali odsada glasam za IDS. Ne zato što su oni super nego jednostavno zato jer boljih nema. SDP me razočarao pogotovo zbog stava da samostalno izlaze na izbore, dok je Danijel tu manji razlog razočaranja. E moji SDP-ovci(e)...

19.11.2008 (9:21) Imam 57 godina,rodjen sam u Labinu.Bavio sam se politikom,bio drugi covjek u jednoj firmi,predavao sam honorarno u srednjoj skoli,radim za stranu kompaniju,citam nase novine i gledam TV,citam i Foji...preko djece sam upoznao i mladje generacije...i toga covjeka nisam nikad vidio niti za njega cuo!!Mozda je on dobar i posten covjek no ako je to kandidat za gradonacelnika!?Boze,pa mi smo sli si skupa poli vraga!!Veliki pozdrav iz Frankfurta!(G.V.)

19.11.2008 (9:24) Čini se da više nema nikakve dvojbe - SDP je odustao od svog kandidata za gradonačelnika Labina, što aktualnom gradonačelniku i IDS-ovom kandidatu Tuliju Demetliki širom otvara vrata za još jedan mandat. Kao što su Novi foji prognozirali još prije nekoliko mjeseci, IDS je u labinskom SDP-u ponudio funkciju zamjenika načelnika (odnosno jednog zamjenika ako Labin bude grad koji će imati pravo na dva zamjenika gradonačelnika). Više uopće nije pitanje hoće li SDP prihvatiti tu ponudu, jer ju je očito prihvatio, već koji će SDP-ovac biti kandidat za Tulijovog zamjenika. (N.Č. 31.10.2008. u NF)

19.11.2008 (9:35) Ca je istina da je Jasmina Gruičić do 2000. bila va HDZ a kada je HDZ zgubi je šla va SDP ?

19.11.2008 (9:41) Labinu pod hitno treba gradonacelnik koji se vec dokazao u privatnom zivotu , tj. uspjesan poduzetnik a to su Silvano Vlacic ili Baznik jer dosta je bilo pojedinaca koji bi nesto htijeli napraviti za sebe preko politike a zna se ko se u svijetu bavi politikom, uspjesni biznismeni. Zato Vlacic i Baznik dobro razmislite i napravite nesto za Labin.

19.11.2008 (9:42) Ma kakove veze ima tko je u kojoj stranci?Kandidat za gradonacelnika mora iza sebe imati uspijeh...u gospodarstvu,kulturi,prosvjeti,sportu....da je skolovan,posten i normalan u ophodjenju sa ljudima...da je u bilo cemu sta je vazno za Labin bio aktivan,nije vazno dali je porijeklom od bilo kuda,samo da Labin smatra svojim domom...sve mi to vise lici na cirkus....kad vidim koji su sve kandidati(osim Negrija),Demetlika mi se sve vise namece kao jedini ozbiljni kandidat....(G.V.)

19.11.2008 (9:42) Labinski SDP bi htio i prdnut i stisnut, a problem je što još imaju i proljev. Viđeniji i eksponiraniji članovi labinskog SDP-a su ljudi koji nemaju gotovo nikakvu „težinu“ kao pojedinci kako u profesionalnom, tako ni u političkom smislu. Isto tako SDP kao stranka je na prošlim lokalnim izborima dobio priliku od građana, ali su je oni profućkali i vratili IDS i Demetliku na vlast. Dakle zašto glasati za SDP kada je jasno da će oni u budućem gradskom vijeću biti partner IDS-a? Zašto glasati za Danijela Mohorovića kada je jasno da je on unutarstranački kandidat koji je izabran kako bi napravio najmanje štete kandidatu IDS-a Tuliu Demetliki? Dakle sve je to predstava za javnost i politička igra lokalnog IDS-a i SDP-a. Mohorović neka se drži kvizova i trivijalnih lokalnih medija, za voditi ovaj grad treba netko s boljim referencama i većim iskustvom u pravom životu. Nama trebaju kandidati koji su ime stvorili kroz rad i rezultate, a ne oni koji su ga stvorili ili si ga tek žele stvoriti kroz politiku.

19.11.2008 (9:45) Ono za Gruičićku je istina.

19.11.2008 (9:45) Od uvijek sa glasao za SDP,ali smatram da Mohorović nema "ono nešto" u sebi da bi se kandidirao za tu funkciju.

19.11.2008 (9:47) Već po prvih nekoliko komentara je jasno da je IDS-u ovakva vijest došla ko naručena! Sve je to dogovoreno. Pitam se samo da li je glup i lud ovaj lik koji je svoje ime stavio na vjetrometinu za tuđe interese, ili se možda i on prodao za radno mjesto ili nešto slično kao većina labinskih SDP-ovaca??

19.11.2008 (9:57) Pa sta ne bi ti kandidati pokazali svoj plan sto namjeravaju napraviti ako budu izabrani za gradonacelnika,jer za kandidaturu nije dovoljno samo se prijaviti neko imati i neku viziju. Kao sto i sami vidimo mnogi imaju primjedbe na situaciju u Labinu zato se mladi i odlucuju nakon faksa napustiti Labin sto nije dobro jer bez mladosti nema buducnosti. Bilo bi dobro da radio Labin napravi jednu emisiju da nam kandidati prikazu svoju viziju a takodje i sadasnji gradonacelnik da nam kaze sto se napravilo za mlade u Labinu da u tako velikom broju odlaze iz Labina.

19.11.2008 (10:0) Pa ko kaze da buduci gradonacelnik mora biti neko od stranaka kao sto su SDP ili IDS, bitno je da je kvalitetan i radisan, a ne politicki karijerista jer takvih imamo u Hrvatskoj previse zato nam i ide tako ljepo.

19.11.2008 (10:5) tulija uz ovakvu konkurenciju u vidu negrija ili mohorovica ne treba bit strah za gubljenje fotelje....

19.11.2008 (10:10) Ma upravo je odlazak mladih nakon zavrsenog faksa iz Labina najveci problem.Daju im stipendiju i mole Boga da se ne vrate....To sam kazao i Demetliki,da je IDS napravio nista da ti ljudi ostanu u Labinu.Nemaju niti evidenciji gdje su.Samo od meni znanih prijatelje cak 17-ero djece radi van Labina ili za strane firme.I sam sam se sokirao tim podatkom.Naravno da su nam onda u vlasti i oko razni "konobari" sa nekim dopunskim skolama...bez namjere da vrijedjam dobre konobare koji posteno rade svoj posao pa su se mnogi i vani dokazali...(G.V.)

19.11.2008 (10:18) danijel samo naprijed

19.11.2008 (10:40) Možda nam je spas u novom gradonačelniku, a SIGURNO će nam biti isto sa postojećim, ako ne i gore. Zato Negri hrabro naprijed!

19.11.2008 (10:41) Adrijano Kiršić. Jedino on ima muda uništiti te šuge.

19.11.2008 (10:43) danijel imas moj glas,ti si za onog sminkera negrija sanader

19.11.2008 (11:17) danijel imas moj glas,ti si za onog sminkera negrija sanader_______A on kao nije šminker, pogledaj ga molim te!

19.11.2008 (11:21) ma če se vami pričinjava ili ča

19.11.2008 (12:11) smješan je poglej ga

19.11.2008 (12:18) mladić je forši mako prezelen za gradonačelnika

19.11.2008 (12:22) ma oval labin je prava smijarija postao stvarno...neznam stvarno ko bi za njega glasao

19.11.2008 (12:24) Demetlika imaše naše glasove

19.11.2008 (12:25) Daniel za gradonačelnika, Gruičićka za zamjenika, Hrvatin pročelnik, Ljiljana zamjenik Super, valiža i bježi van trčeći. Svi zajedno nisu u životu napravili više od nule. Profesori svih zemalja ujedinite se.

19.11.2008 (12:39) A ča ne bi moga bit Marijan Milevoj.On je bi njihov.Sekretar općinskega komiteta SK i vajka je pljuva po IDS-e i Tuliju.Sada mu je prilika da pokaže svoju pamet.

19.11.2008 (12:44) Mjenjaj anketu!!!

19.11.2008 (12:45) Ovaj na slici za gradonačalnika, nemojte nas zajebavati. Čovjek nezna spojiti dva i dva.

19.11.2008 (12:51) Ne znam baš da li je to baš tako,ne treba zanemariti činjenicu da je upravo Daniel dobio većinu glasova na izborima za MO,na Katurama!

19.11.2008 (12:57) (12:51) Kažes da je Mohorović dobio većinu glasova na izborima za MO Kature, ali je u usporedbi sa Poropatom na Vinežu zanemarivo.

19.11.2008 (13:27) Ja ću kandidirati moga Piću za gradonačelnika, sa ovom konkurencijom on je favorit.

19.11.2008 (13:44) Tko ovim politicarima natakne naocale prije snimanja?Gledam ovoga..pa Pineta Knapica...kao da su na odmoru cijeli zivot!?Kad ste zadnji put vidjeli Sarkosia,Angelu Merkel,Buscha....sa naocalama?Stave ih samo kad idu na sprovod!!!

19.11.2008 (13:50) Tulio je svjetlosnim godinama daleko od svih kandidata jer je vec usao u svako poru politickog zivota i zna se s tim nositi.Daj Boze da se nadje neko ko mu je makar do koljena i da zasjedne na mjesto gradonacelnika a Tulio krene putem koji mu je zacrtan prema Zupaniji i Saboru.I sad se opet smijte i bulaznite napisite da nije tako ali Labin danas nema boljeg kandidata jer i svi ovi nasi privrednici iako imaju pravo da se ne mijesaju da nesto pokusaju jer im to ne treba nemaju ni muda za bilo sto promjeniti. Zato Tulio ti va Labine mores mirno spat do penzije ca se tice tega da ce te neki kambijat!!!!!!(V)

19.11.2008 (13:51) Ne znam tko je ovaj decko, ne izgleda bas uvjerljivo! Ali dajte malo pogledajte "vladajucu" gradsku garnituru, procelnike, Zdravi grad..... i ostale satelite od Grada do Vodovoda - sto bi rekao AK -- to je kamarila!

19.11.2008 (13:55) Ovom odlukom SDP je sam sebi organizirao sprovod.

19.11.2008 (13:57) Narod uvijek ima vlast kakvu zaslužuje. Suštinski nije Demetlika i njegova kamarila IDS stvorila ovo što je danas na vlasti u Labinu već je narod svojom pasivnošću i dezorganizacijom (nitko sa nikim iskreno i pošteno ne razgovara) stvorio uvjete da kamarila vlast IDS radi to što radi. Godinama evolucijski i IDS se raslojavao, dobri i perspektivni ljudi iz IDS-a su odlazili a kamarila se sve više grupirala i koncentrirala svoj interes. Danas u labinskom IDS-u "vedre i oblače" oni koi su nekada bili ispodprosječno članstvo u toj stranci. Oni su danas tu gdje jesu, ukopani u vlastitu nesposobnost, kriminal i korupciju, nepotizam. Oni definitivno više ne odlučuju o svojoj sudbini već grade svoj opstoj na vlasti na pretpostavkama. Prva njihova pretpostavka je da narod lokalno neće tražiti širi suštinski demokratski kontekst i neće inzistirati na striktnoj provedbi pravne države. Osnovn problem je kršenje osnovnih ljudskih prava od strane sadašnje kamarile na vlasti, gdje ta vlast ne želi odgovarati na pitanja građana niti davati gradsku javnu dokumentaciju na javni uvid (čime suštinski kamarila skriva lokalni kriminal i korupciju i time osigurava sebi daljnji opstanak na vlasti). U Labinu nema 50 ljudi koji će zajedno jedinstveno stati, demonstrirati i tražiti poštivanje ljudskih prava u smislu definiranom gore. Kada bude u Labinu 50 ljudi koji su se spremni za to boriti neka se jave, ja ću im osobno dati popis javne dokumentacije iz Grada koju treba javno tražiti i pokazati građanima. Kada ta dokumentacija bude na uvidu javnosti i institucijama sustava pravne države Demetlika i njegova kamarila nikada više neće ni teoretski kandidirati za bilo kakvu gradsku vlast. Nažalost 50 ljudi u Labinu ne postoji, nema ih IDS kamarila ali ni bilo tko drugi tko navodno pretendira kandidirati na labinsku vlast. Konkretan primjer za ovu moju tvrdnju je gradski proračun - sada teče procedura njegovog usvajanja. Sadašnja gradska vlast je ponudila to što je ponudila, to što se u kontinuitetu nadograđuje već desetljećima. To je porazno. Još je veća tragedija da nema amandmana, alternativnih ideja projekata, zahtjeva etc. da nema javne rasprave o tome, konstruktivne polemike, kritike etc. U odnosu na taj proračunski kontekst može se zaključiti da u Labinu stvarno nema nikoga tko bi mogao zamjeniti Demetliku i njegovu kamarilu na vlasti, dapače ti koji navodno žele konkurirati za labinsku vlast bi zapravo htjeli biti blijeda kopija Demetlike nakon Demetlike. U cijelom tom nizu poraza je zapravo najtragičniji SDP, prije svih županijski SDP koji je unaprijed najavio koaliciju sa IDS-om za funkciju istarskog župana da bi sada u Labinu taj isti pokvareni SDP pokušao prevariti lokalne birače i objasniti glupim građanima da ono što je na županijskom nivou koalicija i suradnja lokalno je zapravo međusobna konkurencija...??? Kako je došlo do takvog perverznog odnosa? Vrlo jednostavno IDS- njihov marketing - stručni tim za izbore - cijelo vrijeme prati istraživanje janog mnijenja za izbore i rezultati pokazuju da bi IDS i SDP dobili više na lokalnim izborima ako idu odvojeno na izbore nego ako idu zajedno. Zapravo o činjenici u Labinu da SDP ide samostalno na izbore nije odlučio SDP već je to odlučio IDS. Strategija IDS-a za izbore je vrlo jednostavna - naštancati čim više raznih potencijalnih kandidata za gradonačelnike i gradske liste sa svim i svakakvim ljudima, ako treba i sa listom kojeg će činiti labinske maškare, kako bi se koncentracija gluposti na jednom prostoru multiplicirala, kako bi došlo do apsolutnog zasićenja izbornog tijela, kako bi se narodu počelo od svega toga povraćati, kako bi se kod naroda uništila želja da uopće izađu na izbore. IDS traži da narod padne u apatiju, da postane dominantno mnijenje kako se na ovom prostoru baš ništa ne može promjeniti. U tom odnosu gdje je svima previše svega IDS (gdje IDS suštinski proizvodi destrukciju i ne konstrukciju) izlazi na izbore sa svojom kamarilom i koncentriranom birokracijom, čije obitelji već sada čine 22-27% glasova u Labinu i u tako disperziranom razjedinjenom biračkom tijelu, gdje se nezna gdje je početak i gdje je kraj, tko što govori, tko je ozbiljan i tko se glupira....(???) IDS postaje relativni pobjednik izbora. Zbog toga IDS-u u Labinu treba SDP baš ovakav kakav on je danas. Kakav je taj SDP.? SDP u Labinu je totalna katastrofa - to su dosovno "gizice" od ljudi koji su prihvatili odgovornost za sve ono što na lokalnom postoru godinama čini IDS samo da bi neki od njih dobili neke fotelje i egzistenciju. Na prošlim lokalnim izborima SDP je stvorio tzv. neprincipjelnu koaliciju svih protiv IDS-a u kojoj je imao glavnu ulogu. Već ta činjenica je bila perverzna. Za vrijeme te neprincipjelne lokalne vlasti upravo su SDP-ovci bili ti koji su pokušali zadržati postojeće stanje, razbijali su vlastitu koaliciju i time dozvoljavali da lokalna pokvarena IDS-ova birokracija vlada po svoje. Nakon toga su se javno razišli sa koalicijskim partnerima iz te neprincipjelne koalicije, umjesto da pošteno traže nove prijevremene lokalne izbore, oni su spašavajući vlastite pokvarene guzice "preskočili" u koaliciju sa IDS-om. To je doslovno perverzna politika i beskarakternost ljudi koji je čine. Dapače mali SDP-ovac Hrvatin svoju je gradonačelničku fotelju prepustio IDS-u a on je osobno postao tamo neki pročelnik - jedan u nizu nesposobnih birokrata. Cijela ta perverzija - ljudski porazi na svim nivoima su se dešavali u Labinu i svi građani su tome javno svjedočili. Umjesto da se narod digne, da uzme toljage i da premlati (ili da ih barem javno popljuva)te smrdljive beskarakterne izdajice, koji sebe u Labinu zovu SDP, narod je još jednom u nizu pokazao da iz tog istog naroda izlazi i takav pokvaren SDP i nitko nije malim prstom mrdnuo, digao svoj glas i javno protestirao. Sve to što se dešavalo je zapravo javni poraz naroda ovdje. Sada ove pripreme za lokalne izbore zgledaju kao neka vrsta arene- gladijatorske igre - prividne zabave. Ti kandidati za izbore su kao gladijatori a narod je publika na tribinama. Samo fiktivno izgleda da se narod zabavlja, dok se kao ovi gladijatori između sebe nešto glođu ali to zapravo nije tako. Suštrina je da se ne dešavaju gladijatorske borbe već se dešava igrokaz po unaprijed utvrđenom scenariju gdje se može pratiti tijek dešavanja i predvidjeti konačni rezlutat. Postoji mana karaktera, psihologija mase poraženih ljudi, gdje ljudi uglavnom šute, gdje su ljudi povodljivi, gdje ljudi deklarativno, čak i prividno, uvijek žele biti pobjednici. Nitko neće priznati javno kako je dobio batine, kako je bio poražen, kako je bio naivan i prevaren, već svi to pokušavaju sakriti. Istovremeno svi žele biti pobjednici, čak i onda kada to uopće nisu. Definitivno lokalni izbori se vode za izbor između naroda ili dosadašnje kamarile IDS-SDP. Da postoji ovdje javno deklarirani interes naroda onda bi taj narod tražio da se unaprijed definirani predstavnik naroda - demokratske građanske opcije(samo jedan i ne desetak šarlatana)suoči sa predsjednikom kamarile tj. Demetlikom. U tom kontekstu je jedino moguće predvidjeti pobjedu istinskih interesa naroda ali dok je narod pasivan, razjedinjen, šutlji i dok IDS kamarila štanca falš liste kao što je SDP ili neki drugi onda se tu ništa suštinski ne radi za narod već se samo dešava igrokaz u kome je pobjednik tog fiktivnog izbora već sada predvidljiv. Što vi narode mislite o tome, jeste li vi narod po kome piša IDS ili vinarode imate karakter koji može reći DOSTA i barem pokušati stvoriti nešto drugo, bolje, drugačije, perspektivnije....???(ak)

19.11.2008 (14:20) Svaka cast ak...ovi sta se s tobom ne slazu su primitivni,neskolovani marginalci ili pripadaju vladajucoj kako ti kazes,kamarili!

19.11.2008 (14:26) pusti ti to ovi sta pisu protiv sdp-ova kandidata su najobičniji bezradnici ja se kladim da mohorović ima veću politićku ekonomsku i društvenu pamet o svih kandidata uključujući i prevaranta demetliku...............

19.11.2008 (14:34) Da ima taj Mohorović neku pamet ne bi radio to što radi- glumi Demetlikinog psa pudlicu.

19.11.2008 (14:39) Radio sam 18 godina u nasoj firmi,sada sam u stranoj kompaniji vec 20 godina,odgojio sam djecu....ovi sta me drze i dobro placaju to rade zbog toga jer sam neradnik...e moj 14:26,ti si politicka,ekonomska i drustvena budala na kvadrat!!!

19.11.2008 (14:42) 14:26 je napisao bezradnici...ili nezna govorit i pisat ili je mislio na nekoga bez radnika,znaci-nikoga!!Prava i kompetentna persona za prave zakljucke!!!

19.11.2008 (14:44) Kakvi gradjani takav i gradonacelnik! U gradu gdje zivi (barem po politickom ponasanju) 90% "crnaca" ne moze nikako "bijelac" biti gradonacelnik. Zato ne pljuvajmo po predlozenim kandidatima IDS-A / SDP-a jer su isti a predlazu ih mi crnci ako polazimo iz tocke gledista da su to dvije najjace stranke na Labinstini.Vise je zabrinjavajuce zasto druge lokalno "manje" stranke ne izadju sa jednim zajednickim prijedlogom a ne da svi gledaju samo licni interes. Nema kruha dok se za gradonacelnika ne kandidira (bira)osoba koja nije opterecena 1941. ili 1991. Dvojezicnocu i sta ti ja znam cime. Osoba koja je materijalno situirana, da je nesto prosla i vidjela u zivotu (narodni receno da je bila dalje od Labina), i da joj je ta uloga cisto radi nekog licnog prestiza a ne sredstvo za dizanje kucnog budgeta kao sta je slucaj do sada. U nijednoj od dosad istaknutih faca nazalost ne vidim tu osobu i sve mi se cini da cemo i dalje biti vodjeni ( sisani) kao i do sada. Valjda ce jednom doc vrijeme da "bijelac" sjedne na tu poziciju!?

19.11.2008 (14:46) @19.11.2008 (13:50) - Nažalost lokalna politika je već dugo vremena društvena sfera u kojoj se obračunavaju marginalci i autsajderi vođeni pohlepom i bolesnom ambicijom. Pametni i sposobni ljudi su odavno digli ruke od labinske političke kaljuže, ne treba im to u životu. Pa Labin ima ljude za koje je Demetlika u svakom smislu patuljak. Nemojmo zaboraviti da u Labinu danas žive ako se ne varam tri sveučilišna profesora, jedan bivši ministar, nekoliko ljudi koji predaju po raznim visokim školama, na deseci doktora i magistara, ljudi koji su se dokazali u gospodarstvu na ozbiljnim projektima i vodeći ozbiljne sustave... Ma šta će jedan Demetlika u usporedbi s takvim ljudima, kakve su njegove reference, nadgledanje prematanja elektromotora u Elektri? Pa daj čovječe uozbilji se, Demetlika je predukt jedne perverzne IDS-ove politike kojom se podobni i poslušni stavljaju na mjesta na kojima rade kaos i uništavaju ono što su stvarale generacije, a sve radi interesa određenih skupina. Posljedice njihova vladanja nažalost neće se moći ispraviti i osjećati će ih buduće generacije. Bez isksaznice IDS-a Tulio Demetlika je nitko i ništa, a s tom iskaznicom on u startu protiv bilo kojeg kandidata ima 25 - 30% zagarantiranih glasova.

19.11.2008 (14:48) Bravo14:46...sve si rekao!!!

19.11.2008 (14:49) Adriano, ovo je najbolji kometar koji si napisao. Svatko tko želi biti razuman neka pročita tvoj komentar i razmisli.

19.11.2008 (15:5) Jel taj Daniel zna pričat Hrvatski ili to nije potrebno za bit gradonačelnik Labina???

19.11.2008 (15:33) "jel taj Daniel zna pricat Hrvatski....."(15;5). ne mora pricat "jel" vise je importano da znu govorit ca. Ali nemojte mi zamerit ali mi se ne vidi da bi on moga peljat Labin. Moj glos je za Demetliku perke ne vidin jedinega ki bi mu moga rispondit. A tega Mohorovica ni nanke va ankete kede jos vajka vodi Demetlika. Imajo i druge stranke a i SDP mislin boljeh ili sposobnejeh ljudi. Ne moren ga zamislit da on peljo mene i cilo labinscin0, govori son s njin vise puti ali mi se vidi da je pun sebe (da ne recen malo suskov). Neson njegova generacija nego stareja od njegove matri i oca, ali mi se ne vidi pront za to delo. Neson ni IDS ni SDP ni jedina stranka, ali mislin da je Demetlika puno sposobniji od seh oneh na anketi i od Mohorovica. Trebali bi pridivat mlaji, ali pomalo, trebajo bit pronti. Mi se vidi da je jos malo "sirov", forsi ne son just ali to je moj prvi dojam. Pozdrav

19.11.2008 (15:37) sta "serete" pa covjek ima faks, a vi fuseri koji nemate mozete se slikat kod semafora (mi imamo barem kod semafora foto-studio:), i ako se je kandidirao njegov problem, a ne vas. ocito nemate drugog posla vec anoimno "srat" po netu! P.S. ako ovo izbrisete onda mozete i vecinu gornjih komentara koji isto tako vrijeđaju druge ljude, i da moj savjet je da za teme poput ove iskljucite komentare, jer ovo je obicna obavijest, i siguran sam da vecina vasih tema ima najmanje 90% uvrednih komentara koje kad ljudi citaju mogu "dovesti osmijeh" na lice kao kada vas netko lupi peglom po glavi.... hvala, srednjoskolac koji nema veze s ovim profesorom

19.11.2008 (15:48) ..lepi moji labinjoni,koliko vidin si ste pomalo šli na ocat...ma da mi je znat ka bi ta budala glasala za Negrija ili Gobeta...ki je tu lud a ki zbunjen??? Ma molim Vas provojte samo usporedit koko peršone jenega Brkarića ili Negrija...ha,ha,ha...smiješno...Ja son i dalje za storu gardu ala Demetlika,Poropat,Brkarić...a kada smo već poli D.Mohorovića,mi se vidi da bi mora još malo polenti pojes prvo nego ca pride na tron Labina....ala boh...i nemojte co zamerit...

19.11.2008 (16:7) 15:37...srednjoskolac koji bi se morao vratit u osnovnu skolu da nauci pravopis!!

19.11.2008 (16:8) Ki bi ote bit Demetlika namesto Demetlike 30% slabeji od njega? Horši Negri???????????

19.11.2008 (16:14) 14 :46,Za sve poslove treba imati nesto ,tako i ti profesori i doktori i sta ja znam sve imaju i doktorate i pametni su i sigurno su uspjesni u svom poslu i sva cast njima i ja im nikako ne zmjeram ili ih blatim ili nesto slicno ali to kao kod zena ti mozes bit i 195 i lijep ko slika ali ako nemas nesto sto ce zaintrigirati nju mores se j.......... Tako isto kao sto sam rekao svi ti jako pametni ljudi su pametni za sebe i niko nece da po njima ljudi pljuvaju pa ili neceju ili nemaju muda za se kandidirat.Lakse je nekome solit pamet iz neke firme i kazat da on nikad nista nebi potpisao sto se u gradu ucini nego se uhvatit u kostac s time,pa najprije na izbore pa poslije izbora vodit grad,ljudi misle da je vodit grad i to mali poput ovoga samo sjedit u fotelji i da se moze sve rijest sto ulica zeli.Mislim da ste stariji od mene ali se i vi morate jeno malo uozbiljit.

19.11.2008 (16:16) ja sam zakljucio u biti bilo tko da bude bit ce bolji od tulija..

19.11.2008 (16:40) Kakvu ekonomsku i političku pamet ima, dotični SDP-ovac pokazao je na kvizu Milijunaš, kada je pokazao totalno neznanje i to na pitanjima na koje bi odgovorio svaki prosječni srednjoškolac. Zato ako se bude kandidirao, namjerno je žrtvovan od strane, kako bi rekao uvaženi A.K."kamarile" SDP-a.

19.11.2008 (16:49) Ma od kuda izlaze ovi kandidati? Izgleda kao da ih Tulio osobno bira da bi ostao na vlasti jos pedeset godina.

19.11.2008 (16:49) samo silvano vlačić i niki drugi ne miore dobit demetliku kako van to ni jasno sdp je sejno koko ids

19.11.2008 (17:9) ako se kandidira a.k. ja dajem svoj glas definitivno-jer stvarno je bilo dosta da nas z-------ju.

19.11.2008 (17:17) mislin da bi jedini kandidat moga bit Pipica s njegovemi maskarami supericka

19.11.2008 (17:19) Čota!, Čota za gradonačelnika. Molimo sve koji imaju koju "besedu" podrške za našeg kandidata Čotu neka je slobodno iznesu na ovom uvaženom mjestu za komentare

19.11.2008 (17:41) čota za bolju budućnost i prosperitet!!!

19.11.2008 (17:42) koji je grijeh ovog mladica da ne bi mogao biti kandidat za gradonacelnika???cime se vi svi zamarate to je za nevjerovati.pljujete koga god stignete,a svi zivimo u zescoj banani i to veccinom zbog nas samih.mi smo glasali za ovu vlast i sad jedimo govna koja nam oni serviraju.da se zna ja tog momka uopce ne poznajem,ali to nije razlog da sumljam u njega i ga odmah popljuvam.ako mi se sta gadi onda je to vecina koji su ovdje samo da ocrne nekoga iako ga ne poznaju i nemaju pojma kakav je tko kao osoba.uvjeren sam da bi vi svi koji pisete takve komentare na ovim stranicama polizali guzicu ovome momku da postane netko i to sve iz vlastitih interesa.

19.11.2008 (17:45) Kirsic za gradonacelnika!

19.11.2008 (18:3) danijel imas moj glas

19.11.2008 (18:18) Vlačić je jedini koji se ravnopravno more suprostavit Demetliki.

19.11.2008 (18:21) Ki god misli da je sposoban neka pravo ali ta mladić moj glos neće dobit

19.11.2008 (18:21) ma ča sere ta A.K. neke se prijavi.ma ča tu so si šli ali samo ja

19.11.2008 (18:27) i kada budo izbori budite doma koko i vajaka nemojte to zobit.. bla bla bla bla

19.11.2008 (18:28) ljudi pocnite se pitat kako prezivjet krizu koja nam dolazi a ne ki ce nam bin gradonacelnik.Ki god bude nami ne bude dobro a opet ce nam oni bit krivi! I mislim zavaravajuci se ovi pitanjem ovdje zaboravljamo na jednu puno vecu stvar a to je osobna egzistencija!

19.11.2008 (18:28) ti si pametan

19.11.2008 (18:31) i ča ni reka da če se prijavit na one druge pađine mi je javia prijatelj..

19.11.2008 (18:34) Glas za Danijela. Zasto ste tako pokvareni i zaostali. Kazete da zelite promjene nekog mladog itd.. Na kraju pljujete po Sanijelu koji je primjer za volju i promjene i to na moderan nacin. Ljudi moji stvarno ste za nis. Pa nek i dalje onda bude kako je do sada.... Labinjani moji...

19.11.2008 (18:55) Nitko unaprijed nema ništa protiv nikoga ali ovi labinski SDP-ovci svakodnevno dokazuju da su šaka jada. U županiji podržavaju Jakovčića a u Labinu bi kontra tog istog Jakovčića. Vidi se odmah da lažu. Laže i drugarica iz SDP-a Lilijana Vale koja će svirati za novu godinu na placi umjesto Stefanovskog. Neka SDP-ovci javno objasne gdje je nestao novac za koncert Stefanovskog? Neće javno objasniti niti preuzeti odgovornost. Zato što lažu.

19.11.2008 (18:57) Želimo promjene a kad se javi mlad i učen čovjek opet nam ni dobro-treba dat takvome šansu pa će pri poznat.javite se dečki Negri i Mohorović za gradonačelnika.sretno !

19.11.2008 (19:11) zašto (grado)načelnici nemaju ograničeni mandat

19.11.2008 (19:38) koliko prođe od mjesečnice do mjesečnice???mmmm... mislim da 45 dana!!! :-))))))ni ze lovo Tarike pa će nami?mama mia dame cento lire.....

19.11.2008 (19:46) danijel svi smo uz tebe

19.11.2008 (19:47) vaš budući gradonačelnik je u milijunašu rekao da čovjek trči brže od geparda:))))

19.11.2008 (19:49) Bolje da nemaju jer ovako,pitaj boga kakvi likovi bi vodili grad.Danas,sa bilo kojim drugim vodstvom bismo išli samo u nazad,tako da Demetlika ostaje trenutačno najbolja opcija.

19.11.2008 (20:15) Na mladima svijet ostaje

19.11.2008 (20:15) pa da je toliko pametan nebi se upstio u takvu glupost najbole mu je da i dalje pijucka pice s ženskim društvom jer u muškom nije shvacen ,svi ti likovi iz SDP družine u labinu su slabici i pickice nemaju jednu osobu koja može udariti po stolu gore u žutoj zgradi SDP žalosno

19.11.2008 (20:20) ma ča je on lud to za tega breka...

19.11.2008 (20:38) A.K. je pogodio u suštinu problema,ako se ovako može nazvati.Slično sam već i sam pisao,na osnovu objavljenih kandidata koji se ovdje objavljuju a i nakon velikog medijskog marketinga za Duića od strane Foji i to počinje još od prošle godine .Tko najviše profitira od gore objavljene ankete gdje se pojavljuju svi oni likovi ? Pa zna se IDS zbog toga opet pobjeđuje izbore bez i da se izbori moraju sprovesti .Jedina stranka koja je do sada mogla sama skinuti IDS je bio SDP.Taj isti IDS na državnoj je razini uveliko uvjetovao da SDP izgubi izbore i tada se nisu unaprijed "vjerili" sa SDP nego čak oštro napadali,da bi čak i najavljivali moguću koaliciju sa HDZ ako bude potrebno ????? Onda taj isti SDP pristaje na lokalnoj razini da bude jeftina kurva od IDS ,ali nakon sprovedenih anketa kako je A.K. primjetio odlučuju se za samostalni izlazak na izbore ? Koga se suprostavlja Demetliki ? Nikoga,bez obzira koliko taj dečko sa sunčanim naočalama bio kvalitetan i koliko on sam za sebe mislio da nije gurnut kao pokusni kunić ,jer nije svjestan kako se to da namjestit a da on toga nije ni svjestan(ako nije) ?? Najjača ili 2 po redu stranka u RH ne smije ni u jednoj županiji dozvoliti da nema svojeg kandidata,a ni za nas to nije dobro,u slučaju da SDP zavlada Hrvatskom .IDS je ujarmio na ovaj način SDP,bošnjake ima isto u šaci uz podršku Mehe Džekića znamo svi kako to funkcionira ,u Nedešćini su od nezavisnog kanidata pretvorili u ovisnog,te time stvorili uz objavu Duića kao kandidata jedan veliki vakuum ? Imate kako navodi A.K. nekih 20-30 % glasova za "koaliciju" onda još MEHO uz njih,onda se brojka povećava kad ljudi vide da bi Duić mogao dobit koji glas,a na osnovu komentara koji su se pisali mogu to zaključiti da će biti onih koji će radije opet birati Demetliku,imate dobitnu formulu IDS za ponovni uspjeh .Da su imalo ozbiljni ovi iz SDP podržali bi i predložili nekog boljeg koji bi mogao ugroziti Demetliku .Osim toga i ova nazovi opozicija trebala je imati samo jednog kanidata pogotovo nakon ovog blefiranja SDP-ovaca , te najave samostalnog izlaska na izbore .Jedino tako mogu dobiti izbore jer narodu je ove vlasti dosta,samo narod mora vidjeti i sa druge strane ozbiljnost,a nje nema,i ovo samo vodi tome da birači apsitiniraju, neki će ići na izbore kako sam rekao samo iz "urte" i BiH registracija ..... a IDS ima svoje "plaćenike" koji se odazivaju izborima jer su na razne načine "vjenčani" i prikopčani na "sisu" od gradske kase .Oni su ti kojima promjene nisu potrebne ,a narod je taj kojemu treba neki jasni pravac i jedan kanidat a ne njih 6 .Analizirajte anketu u Fojima,rezultat nije toliko bitan jer se mnogi ukucavaju više puta po partijskom zadatku,ali vidite da su većinom ljudi protiv ,da bi najradije da bude netko iz Ladonje,da Negri nije najsretnije riješenje,ali možda bi i bio da nije ovih ostalih koji su ga mogli podržati,jedino Ladonja može ozbiljno ugrozit IDS,ili stvarno Kiršić,ako bi se u to upustio ,osobno bi ga volio vidjeti u izvršnoj vlasti pa makar kao DO-gradonačelnika .

19.11.2008 (20:47) 20:38 ... zaboravio si se potpisati kao (ak)

19.11.2008 (20:48) Mislim da je Danijel Mohorović vrlo spopsobna i prosperitetna mlada osoba koja bi gradu Labinu otvorila nove vidike i mogućnosti. Tulio Demetlika konstantno ljudima farba oči i dovodi Labin u upitne pozicije. Labinu očito treba neka promjena, a Mohorović bi bio idealan za nju. Zbog čega nadasve pošteni i normalni ljudi nisu dobar izbor kandidata? Tu nije samo Mohorović, nego i Jasmina Gruičić koja je odjednom, vjerovatno zbog prljave igre, jednostavno nestala s labinske političke scene, te Negri i ostala ekipa. Ljudi, Labinu treba neka promjena jer ćemo se u protivnom samo i dalje klizati na tankome ledu.

19.11.2008 (21:29) Ne mogu IDS-u alternativa biti oni koji i sada s njim sjede u vlasti. Zato je SDP-ova ideja o samostalnom nastupu tragikomična. Na šta će to ličiti. Danijel će u kampanji napadati Tulija i njegovo poglavarstvo u kojem sjedi Danijelov stranački šef Valdi Gobo. Dajte, SDP-ovci, uozbiljite se napokon.

19.11.2008 (21:35) Labin = Divlji Zapad

19.11.2008 (22:1) 19.11.2008.-21.59 Stvarno ste se okupili-prodavači magle.Pričate o ljudima i poslovima o kojima ništa ne znate.

19.11.2008 (22:11) ... 19.11.2008 (20:48) ... Zaboravila se potpisati tekst drugarica Jasmina Gruičić

19.11.2008 (22:36) i ja se kandidiram

19.11.2008 (23:2) ajte svi u pizdu materinu!!!

19.11.2008 (23:5) Ljudi dragi odite moliti Kiršića da uzme stvari u ruke i svi trebaju stati iza njega. On je penicilin za Demetliku i njegovu kamarilu.

19.11.2008 (23:16) Is ga danijel, najbolji profesor XD

19.11.2008 (23:23) Meni se cini da je nekoga uhvatila panika nakon ove vijesti da ce Danijel biti kandidat.Prvih 32 komentara je izrazito negativno i vrlo posprdno,uz dizanje Tulia i IDS-a,koji ispadaju "spasioci". Idu komentari jedan za drugim u razmaku od par minuta.Kao da su pisani od strane opcinara,od jedne do druge Tuliove suradnice.Ili sve od iste osobe sa podosta pljuvacke inspiracije.Tome pridonose i Foji sa ovom fotkom(suncane naocale??!!)iako imaju i onu iz proslog broja gdje je ovaj Danijel za govornicom u Vijecnici.Ovako sa komentarima na drugim portalima navale "mlade snage HDZ-a" kad je napadnut njihov sef.Smijurija.Najprije sam malo ostao zatecen kolicinom negative,ali sam skuzio foru.

19.11.2008 (23:31) Ostao sam zatecen jer ne poznam osobno Danijela,ali sam cuo da je OK i perspektivan mladic.Mogao bi on i pobijediti.Dobro bi bilo za njega i za nas da zupan bude Plinio jer bi inace Nino i Tulio poceli kenjkat,radit pizdarije kojima decko nije dorastao.

19.11.2008 (23:39) Uvjet za pobjedu je da ozbiljno shvati kandidaturu.A onda je moguce i da dobije izbore.Rugaju mu se da nije kvalificiran za to.Kao da Sanader,Bandic i ostali jesu...lol,big deal.

20.11.2008 (1:38) Samo hrabro Danijel.... svi mladi sdpovci su uz tebe....

20.11.2008 (7:30) Kako može biti ok, kada mu kandidatura treba samo da bi ucijenio budućeg koalicijskog partnera da se negdje uhljebi, jer kako inače doživjeti čovjeka od 30 godina koji nema stalan posao, a tako dobar???

20.11.2008 (7:47) Mali a cigov si ti?

20.11.2008 (8:1) Čota za gradonačelnika a Gvido Zović za dogradonačelnika!

20.11.2008 (8:21) Samo hrabro Danijel.... svi mladi sdpovci su uz tebe....------------------Svih nas deset!

20.11.2008 (9:17) Meni se cini da je nekoga uhvatila panika nakon ove vijesti da ce Danijel biti kandidat. ---> hahahah, meni se cini da je nekog uhvatila euforija kad je to cuo. Pogledaj samo popis kandidata koji se nude kao alternativa Demetliki - da ih je sam birao ne bi moglo biti bolje za njega.

20.11.2008 (9:49) Čota care! "Glas za Čotu je glas za bolje prekosutra" Čota,Čota,Čota

20.11.2008 (9:50) Pa i nije velika razlika između našeg kandidata i njihovih kandidata!

20.11.2008 (10:4) slažem se sa onima od 1o.1o i 14.46.

20.11.2008 (10:17) ča se si več pročita

20.11.2008 (10:18) aj lepi je da son ženska..

20.11.2008 (10:26) trovremenski taft(gledaj sliku)

20.11.2008 (10:32) ...profesore 2d je uz vas :)

20.11.2008 (10:51) onaj tko ga ne pozna neka šuti. i ne ocjenjujte čovjeka po izgledu. mlad je i pametan i svaka mu čast. a to šta ste ljubomorne budale ko vam je kriv za to. samo napred Danijel !

20.11.2008 (11:7) mogao bi biti eventualno kiršićrv zamjenik

20.11.2008 (11:45) 19.11.2008 (8:37) Mislili smo da se ne može pasti niže od kandidature Negrija za gradonačelnika, ali su nas esdepevci demantirali. YAP ;)

20.11.2008 (12:0) Da, čovjek ima faks... Svatko tko je studirao na nekom ozbiljnom fakultetu (tipa FER, PMF, itd.) dobro zna što znači studirati ekonomiju, a pogotovo u Puli! To ja izjednačujem s položenim tečajem... Pametna, kvalitetno obrazovana osoba neće se nikada uloviti politike!

20.11.2008 (12:5) danijel je super.

20.11.2008 (12:42) Koju skolu imas ti 12:0 ako je za tebe faks u Pulu od 4 godine tecaj?Sta su onda vecernje visa skola pri sveuculistu u Labinu?Ili ova skola u Visnjanu sta je zavrsio direktor komunalnoga?Mozes ti zavrsit bilo kakav faks ali ako nisi marljiv i stalno se ne usavrsavas,vrijeme i prostor(konkurencija) te zgazi.A sta sa onima koji su nakon faksa u Puli magistrirali i doktorirali u Zagrebu ili Ljubljani?To je za tebe vjerojatno dopunski tecaj!?Nakon po tebi tecaja.....ti izjednacavas nepoznate stvari,tipicno za budalu...a i nama lako tebe izjednacit sa budalom...ili bolje reci-ti se sam ovako anonimno ptoglasavas budalom!!

20.11.2008 (12:46) Ako bude dosadan kao i na predavanju onda će nam grad biti smiješan, a ako se pojavi i ona Gruičićka onda nam je budućnost zapečaćena, loša

20.11.2008 (13:25) Labinski SDP-ovci su IDS-ovi podrepci, to je sramota od ljudi. U županiji idu u predizbornu koaliciju sa Jakovčićem a lokalno glume nekakvu nezavisnost. Koga oni lažu? Oni misle da je narod blesav i da će popušiti njihove gomile laži. Njima uopće nije stalo do naroda već misle samo kako vlastitu guzicu spustiti u neku fotelju. Taj Danijel je isto tako sramota od čovjeka kada pristaje osobno sudjelovati u tim njihovim prozirnim nepoštenim prjevarama.

20.11.2008 (13:28) Sta znaci studirati ekonomiju u Puli znaju samo oni koji su studirali i diplomirali a ne nikakvi anonimusi koji lupaju gluposti....sada smo poceli i vagat kad kandidat ima faks,dali je taj faks laksi ili tezi od faksa nekog drugog kandidata....to rade ono koji nemaju nikakvu skolu...presmijesno!!Uostalom faks ovaj ili onaj je samo jedna od sitnica koja daje covjeku da bude ono sta jeste...za grdonacelnika treba pored faksa jos dosta toga!

20.11.2008 (13:29) Po sen ten ca se tu govori a govori se samo o Danijelu , Jasmini , Valdiju - a kede su LJiljana , Bruno i oni stori sdp-ovci , ca so hi kambjali ?

20.11.2008 (13:30) DANIJEL ja te ne poznan ali mi djeluješ pravi čovik!

20.11.2008 (13:43) ovaj lik je legenda... nema sta .... samo napred majstore ... moj glas vec imas ....

20.11.2008 (13:55) Politika je naouka o mogucnostima . Najlakse je biti politicar jer obecanjima se najavljuju velike mogucnosti a sto su apetiti u predizbornoj utrci veci nazalosz i obecavajuce mogucnosti su nerealnija . Gradonacelik prije svega treba biti covjek koji ima karizmu vođe , ima zivotno iskustvo te zna od kuda dolazi koga vodi i kako ce te ljude voditi . Prije svega nesmijemo zaboraviti da ni skola , a ni novac ponekad nisu presudni da bi neko bio uspijesan gradonacelnik ...po meni nijedan od ovih kandidata nema jos uvijek tu karizmu .,

20.11.2008 (15:29) 12:0 Saki ki gre studirat na na FER misli da je najpametniji na svete. A FER je običan tečaj prema Padove, Trstu, a kamoli prema UK ili USA (MIT je najjači fakultet na svijetu). Dakle, Ekonomija va Pule je selo, a FER je selo s 2 kući više.

20.11.2008 (17:7) Čota za gradonačelnika! Dok drugi parvivajo storit i jedon korak za bolje jutre Čota hi stori miljor ;)

20.11.2008 (17:13) ma svašta.Va labine se more kandidirat i otrok od 15 let.

20.11.2008 (19:4) Pristao bi Demetlika da bude novi gradonacelnik i taj Daniel,samo da ne bude Kirsic, boji se <tulio< samo Kirsica a za ove mu se fucka sa slika sa ankete .

20.11.2008 (20:40) ma dajte... ja sam inace lijevo orijentirana ali mi se cini da cu na lokalnim izborima glasat za hdz

20.11.2008 (21:16) Ljud samo Čota može i samo on zna kako dalje! Čota za gradonačelnika

20.11.2008 (21:17) ma bravo komentatorici od 20:40 jedini pravi izbor još da se ženske energije udruže da pokosimo sve te muške napuhane spodobe i pročistimo grad od ekoloških nepogoda. žene gdje ste ?????

20.11.2008 (22:16) po njegovom glasu mi se paro da naginje gay pokretu

21.11.2008 (1:23) Naprijed Daniel! Tvoj bivši učenici su zasigurno uz tebe! Svi cemo glasat za SPD, pogotovo kada znamo da necete sa onim lopovima iz IDSa koalirat!

21.11.2008 (9:37) Viš ga Miljor kun na slike...Na milijunaš je ćepo miljor kun, miga škerci..

21.11.2008 (16:43) Bilo bi interesantno malo razgovarati o primjerima dobrih gradonacelnika u Istri i RH.Koji su to ljudi i zasto su uvrseni u kategoriju "dobrih"

21.11.2008 (19:39) Slazem se sa komentarom od 16.43.Tu se mnogo kenjka po Danielu,u stilu ki je on i slicno.A ki su i od kud su dosli(sto su radili)likovi kao Tulio,Poropat ili Brkaric prije nego su usli u politiku.I na temelju cega su ostvarili "karijere".Sad u politiku ulazi mladi Mohorovic i neka mu je sretno.Uvjeren sam da ce sa razumnom promidzbom ostvariti uspjeh.Ako pobijedi,neka uhljebi ON Tulia,neka ovaj "broji septicke jame". A bude li se ponovio slucaj kao s Hrvatinom,razbit cu mu picku.Danielu,naravno.

21.11.2008 (20:56) ja cu glasat za hdz zato jer je vecina profesora u skolama u sdp-u. a ne mogu ih vidjet. nijednog. pogotovo mohorovica. ucenica

21.11.2008 (23:4) Neeee, Jasmina Gruičić je HDZ izvorno. Pokle se prešaltala... A navodno da je SDP podijeljen i da postoji grupa koja razmišlja o prelasku u IDS!

21.11.2008 (23:20) Mohoroviću, ku ćeš bit profesor budi profesor, ku ćeš bit političar, bolje odustani dok ti je ura jer ljudima nisi preveć simpatičan. P.S. Ostavi se ćorava posla...

22.11.2008 (13:45) Ma kakvi su to "samostalni kandidati" a svi na listama SDP ili IDS.A IDS i SDP u koaliciji.IDS i SDP koalicja su Istri napravili stetu u milijunima eura.Jadan je to Narod koji bira takve birokrate i uhljebljenike kiji se u nicemu nisu dokazali,nego su uhljeblenici od koljevke do groba,tipicni Jugo-birokrati-komunjare koji su pokazivali svoje blesave njuske kroz one komunjarske saltere.

22.11.2008 (19:53) tu nimaš co komentirat.štupidi.pozdrav od hrvotice.

22.11.2008 (21:57) snajper riješi ih

22.11.2008 (22:5) milanović-- očisti te redove!!! ovi lokalni ljudi su sramota za sdp

23.11.2008 (13:42) Ako IDS dobija cirka 35-40 posto glasova,SDP daljnih 20,koja je to politicka "snaga" koja ce ih pobijediti?Ostala politicka "boranija" niti ne postoji kao ozbiljan takmac.Labinom ce komandirat te dvije ekipe i to je tako.Ako ih neko nadje"s rukama u pekmezu",neka to prijavi ovlastenima.

23.11.2008 (18:51) ajde sad svi vi gore koji ste komentirali napisite ime svog kandidata pa da to prebrojimo bez preseravnja molim,ja gl za Negrija znaci Negri 1

24.11.2008 (11:35) ma ča njega presedenta ča ste m munjeni si vi ili van smrdiju noge ajme katastrofe bolje stavit kokovega crnca ajajjaaj

24.11.2008 (23:54) 23.11.2008 (18:51) Problem je u temu ča u Labinu nimaš jednega šesnega za kega bi se moglo glasat. Oni ki su štabeli se neće bavit politikom jer imaju pametnijega posla nego delat z budalami!!!

26.11.2008 (1:44) Profesor Danijel ili ti ga SNAJPER....samo losa kopija legendarne profesorice Pine...ko je njemu dozvolio kandidaturu nije normalan kao ni on. Mamina maza, papucar i sve najgore...pa sjetite se Milijunasa...on osnove zivota ne zna a kamoli da vodi grad labin. Otvorite oci malo, pa ucenici u skoli ga mogu oko malog prsta samo tako zavrtit. Maltretirao je ucenike ali ga je nekadasnji 4d (nebitna godina oni koji su dozivjeli pricaju) malo spustio na zemlju.đ Dajte PROFESORE molim vas. Sjednite, JEDAN. Samo 0,33 osvojeno bodova.

26.11.2008 (13:37) mladi i školovani ljudi najpametnije naprave da nakon faxa prošeču što dalje od labina, frustrirajuče je gledat kako ovi na vlasti drže labin još u 20 stolječu, turizam je ubibože dosadan i penzionerski, a mentalitet da ne govorim,

26.11.2008 (14:48) daniel za gradonačelnika...onda ja za predsjednika RH!!

27.11.2008 (15:45) decki dajte planove i programe na sunce pa da se ljudi mogu odlucit, ovakvo naslikavanje u odijelim i kiseli osmjesi to nam ne treba.... predstavite si plan, bez ovih fraza izlizanih, pravi konkretan plan za pitanje zaposlajvanja, sporta, kulture, ekologije, mladih... pa da vidimo za koga cemo glasat. se dok se tako naslikavate i cerite a pojma nemate, od sega tega nis, i tuliju ide opet vlast i nis od tega. planovi decki.. planovi... pozdrav!!!



Zadnje vijesti: